Krökatråden

Efter min första vecka som elektriker finns bara en sak att säga, SKÅL!!!!
2 gradig Lapin är fina grejer det.

Idag är det apstadiet å hitta nån brud som gäller hur hon ser ut får jag leva med imorn :hihi

Efter min första vecka som elektriker finns bara en sak att säga, SKÅL!!!!
2 gradig Lapin är fina grejer det.

Idag är det apstadiet å hitta nån brud som gäller hur hon ser ut får jag leva med imorn :hihi

Precis!

Tänk på att mycket fin fitta förgås av ett fult yttre :D

Min vana trogen så stoppade jag nyss ner en pava Captain Morgan i påsen ihop med en kall cola-flaska. En flaska Pjong-Bong åkte med också, tjejen vill gärna dricka sliskiga gröna drinkar. Men det blir lugnt hoppas jag, ska bara käka lite tacos hos en polare.

Min vana trogen så stoppade jag nyss ner en pava Captain Morgan i påsen ihop med en kall cola-flaska. En flaska Pjong-Bong åkte med också, tjejen vill gärna dricka sliskiga gröna drinkar. Men det blir lugnt hoppas jag, ska bara käka lite tacos hos en polare.

Ja, det blir nog en lugn kväll :D
Här borstar vi på som vanligt en fredagkväll! :yoparty

Snart dax o knalla bort till Bottleshopen o handla sig lite gott till grillningen ikväll.. synd att pilsnern ska va så förbannat dyr i det här landet.. ( Aus..)
Saknar europeisk öl dessutom..

Sitter med en Hobgoblin i glas och lyssnar på Covenant. Pizzan är redan uppäten. Snart ska jag ta mig en till öl och därefter cykla iväg till tjejkompisen.

Raj raj...

Ja gårdagen var riktigt trevlig. Kom inte ihåg var stället heter, men det låg vid Odenplan. Först äter man en bit god mat och avslutar med massor av biljard och olika pilsner.

Provade en stout jag inte hade druckit innan, Beamish hette den och var ruskigt god!

Ja gårdagen var riktigt trevlig. Kom inte ihåg var stället heter, men det låg vid Odenplan. Först äter man en bit god mat och avslutar med massor av biljard och olika pilsner.

Provade en stout jag inte hade druckit innan, Beamish hette den och var ruskigt god!

Du var nog på Jolo.

Blev lugnt faktiskt, halva pavan kvar, den åker nog ner en del av ikväll :D

Har du nåt kvar av pavan tills ikväll?

Det här helg för tusan. Bra väder ska det bli också. Tänkte ta det lite easy med priten idag så att man kan komma upp tidigt imorrn och köra. Tänkte bege mig norröver mot Riala/Gottröra och kanske vidare uppåt Norrskedika. Fina gruspartier däruppe :tummenupp

Vahettere... Idag är det Fredag, du måste man få snutta på flarran va?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show