Rocky
Kenta Kofot
Å detta skulle vara roligt eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och det är ingen som bryr sig förutom du.
Men det räcker lyckligtvis för att kunna skriva ett inlägg....

Du är ju överallt och ska "skoja till det" med såndär tillgjord moppefucko jargong...är det inte lite överspelat? Lite 2006 sådär?

Det skulle kännas tomt här utan dig, vad vore SH utan sin egen hovkoleriker. Man vet liksom aldrig när det smäller, bara att det gör det.![]()

Grym bild![]()
Mendet var inte alls för att vara tjabbig, inte tar han illa upp heller då han vet med sig vad han gör...
Jag har ju tillomed bytt avtar för din skull![]()
Jag tror helt enkelt att min fobi mot smileys gör mig feltydd hela tiden...jag blir bara arg ibland, annars skojar jag ju bara, du vet, så där som man sa i mellanstadiet när man doppade ngn i toaletten, - Jag skojar ju bara![]()
![]()

"Jag tror helt enkelt att min fobi mot smileys gör mig feltydd hela tiden..."
ändå lyckades du klämma in 4st![]()
Näe..?Mendet var inte alls för att vara tjabbig, inte tar han illa upp heller då han vet med sig vad han gör...

Mendet var inte alls för att vara tjabbig, inte tar han illa upp heller då han vet med sig vad han gör...
Jag har ju tillomed bytt avtar för din skull![]()
Jag tror helt enkelt att min fobi mot smileys gör mig feltydd hela tiden...jag blir bara arg ibland, annars skojar jag ju bara, du vet, så där som man sa i mellanstadiet när man doppade ngn i toaletten, - Jag skojar ju bara![]()
Tack. Mycket Lidl tonfisk blev det i vintras kan jag säga.....![]()
Jag tror helt enkelt att min fobi mot smileys gör mig feltydd hela tiden..:
Det är samma här, man skojjar ju inte av ngn annan anledning än att man ska få skratta själv. Alla andra har ju ändå ingen humor.![]()
Upplever att man är näst intill tvungen att placera mestadels gula gubbar här och var för att bli förstådd. Använder dem bara i undantagsfall, vad är det för fel på det skrivna ordet? Möjligtvis blir det otydligt, utgår från det då alternativet inte är så smickrande, (för en del av de som läser/svarar), men feltolkad blir även jag.
Också ett bekvämt sätt att vara spydig för folk med begränsad förmåga att formulera sig i skrift. (Skall sägas att många även kan krydda på ett kul sätt, kan inte dock påstå att det är normen).
Mot omotiverat överanvändande av smileys! (Isch).
Och gjort fuck-you burnout också.

Förklarande text.....
Historien bakom bilden är faktiskt roligare än vad jag själv försöker vara i första inlägget.
Skulle gissa det är Essingeleden innan Gröndal ?Aight?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |