Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0
HAR INTE SÖKT, BARA ANVÄNDER DEN

Därav jag skrev efter du sökt. Men om du nu inte gjort det, hur vet du då att han inte gömmer 10GB erotik nånstans i datorn alt. på ett USBminne?
Visst, jättekul att du har bra självförtoende! Men är du så naiv att du tror han endast tänker på dig när han pillar på sig själv är det nog dags att du nyper dig armen.

*edit* Han kanske redan lovat att han aldrig tar på sig själv heller? :håriga händer

ja jag är ung, dum, naiv, töntig, omogen och min sambo han tänder på andra flickor och fantiserar om dem och tänker bara på att knulla andra i sina drömmar!!!

och jag har inte letat efter bilder i hans dator, jag surfar på den och använder den med mappar och filer och inget sånt skit finns på den.
Vaddå, tror du han döper mapparna till typ "Mormor tar den i tvåan"? Nej, leta istället efter mappen "Fotbollstabeller genom tiderna".

ja jag är ung, dum, naiv, töntig, omogen och min sambo han tänder på andra flickor och fantiserar om dem och tänker bara på att knulla andra i sina drömmar!!!

Absolut inte det jag menade. Ber om ursäkt om du tog det så. :pannkyss Menade bara att du har fel när du säger att din kille aldrig tänker på nån annan än dig.

Vaddå, tror du han döper mapparna till typ "Mormor tar den i tvåan"? Nej, leta istället efter mappen "Fotbollstabeller genom tiderna".

Men är man lite haxxxor så söker man bara på *jpg eller *avi ihop med dolda filer så får du upp alla bilder eller filmer i det formatet, oavsett namn.

Last edited:

Så ja. Det var väl inte så svårt. Det första steget i att bli bättre är att erkänna för sig själv/inse att man har problem.

Lycka till i fortsättningen.

Why bother? för vem, behöver du bevisa vad? Inser du inte att folk driver med dig och ju mer du skriver destå mer får du tillbaka.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon