Bilnkers till hojen

yiiiiiiiihaaaaaa hellllll ja det blir det då hoppas jag heheheheheh har bara kvar uppkörningen...dom idoterna på trafikskolan drar ut på det...så ja jag har en gsxr 600kubik som jag kör lite här och där med fassan :) som e 60 bast hehehe ser roligt ut ...sport hoj och en gammal gubbe hehehehe

köp dunlop sportmax 208 rr riktigt bra i grepp kört med dom på bana funka fint

billiga oxå:tungan kolla dackonline finns massor

ok ska göra det nu heheheh du vet säkert ett bra ställe och billigt som byter hjul alltså om jag köper däcken sedan så ger dom in så tar han av slitna däcken sätter på dom nya.känner du till ett ställe som e billig och bra?

ok ska göra det nu heheheh du vet säkert ett bra ställe och billigt som byter hjul alltså om jag köper däcken sedan så ger dom in så tar han av slitna däcken sätter på dom nya.känner du till ett ställe som e billig och bra?

Piffes mc i Staffanstorp.

finns det nån som vet beteckningar på däck? tex på mina där så står det 180/55R17 vad är själva r till`? och dom däck som jag kollade står det zr?

pris typ?

Last edited:
uhm, finns olika däcksklasser hur fort man får köra med däcket japp, vet inte hur det märks på MC däck men det är med V på bildäck har jag för mig, google och du skall finna !
Men köper du ordentliga däck så behöver du inte oroa dig för det i vilket fall, se till att få rätt storlek bara.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd