Bilnkers till hojen

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600
Ja som överskriften lyder så letar jag efter snygga blinkers till min hoj ska ha 4 nya snygga men nån sida kanske ni vet? För dom gammla är inte så vakra exakt gula och fula :va :D

Och däck vill jag ha också men ja ? två st fram och bak.Fram 120/70R17 Bak 18055R17

Last edited:
Ett tips är att kolla på ebay, där har jag handlat mina. Men alla kanske inte är e-märkta, jag bryr mig inte iaf.

hahaha ja du det stämmer faktis..men en sak som jag undrar kan jag sätta led blinkers måste man inte göra någon ändring för det?

Last edited:
alltså e det något svårt att göra det? för jag menar det e mycket snyggare med led blinkers...

hahah det kommer bli jävligt dyrt för dig på besiktningen fy fan säger bara hehehe muta honom tycker jag :) men vad skulle du rekomendera för däck du som e proffs på två hjul?

hahah det kommer bli jävligt dyrt för dig på besiktningen fy fan säger bara hehehe muta honom tycker jag :) men vad skulle du rekomendera för däck du som e proffs på två hjul?

Jag är inget proffs, på något alls. Finns de som vet bättre, fråga de. Själv kör jag på beg (bankörda) pirelli supercorsa.

ok heheh men skulle du rekomendera Micheline däck?

Men du sa inte vart du skulle på lördag?

Last edited:
Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...