Bankörning & RR

Förra året, den 13 april var det fetingvarmt. Dodgen kokade sönder i Borås påväg till licenskursen på Schwissschta.

Fiffan. Älska racing. Älska Sverige. :tungan
 
Ja här har man gått o sett fram emot premiäråkningen till helgen och så ser väderprognoserna ut så här :mad:

Fattas bara att man vurpar i regnet med :gnissla :rolleyes:
 
Snart dags att åka och lasta hojen:yoparty solen kommer lysa det blir en grym helg:tummenupp vi syns där nere:yoparty
 
Snart dags att åka och lasta hojen:yoparty solen kommer lysa det blir en grym helg:tummenupp vi syns där nere:yoparty

Klart det blir grymt väder!!!:tummenupp

Ingen som vill dela EL med mig eller? Var ju fan svendyrt ju ...

(Jag behöver till däcksvärmarna å inte till nån jävla korvvagn asså!)

\m/
 
1 dag av två är ju inte jätteilla så här års!

fan ta det om det snöar i morgon med!
Har ju vinterdäck på bilen :va
 
Le Blade inför Anderstorp!!!

... och som #32, support-your-local-rock-hero-dekal-kittad (ENGEL).

Ses imorrn!

\m/
 

Bifogat

  • Blade08_1_small.jpg
    Blade08_1_small.jpg
    140.6 KB · Visningar: 69
  • Blade08_3_small.jpg
    Blade08_3_small.jpg
    96.7 KB · Visningar: 64
Kul på tôrpet! Synd att det inte blev mer kört, ännu mer synd för de som drabbades av dagens utdragna vurporgie.

Två förevigade bilder innan de blir skrot...
Edit: innan i de blir skrot ngn gång i framtiden alltså.
 

Bifogat

  • 31och32.jpg
    31och32.jpg
    208.1 KB · Visningar: 64
  • 32och31.jpg
    32och31.jpg
    174.7 KB · Visningar: 65
Last edited:
Kul på tôrpet! Synd att det inte blev mer kört, ännu mer synd för de som drabbades av dagens utdragna vurporgie.

Två förevigade bilder innan de blir skrot...


Yes, slutet blev man fan låg av ... men resten av dan var ju kanon! Nu är säsongen igång:yoparty

\m/
 
Någon som vet något om kvällskörningarna på Falken i år? Står att program skulle läggas upp i början av mars, men det verkar inte ha hänt så mycket på hemsidan...:va
 
Biljetter kan fås av mig på plats, varje team har 14 fribiljetter att dela ut till söndagen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top