Styla min hoj, lite tips vore nice.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Tjena, jag åker på nedanstående maskin. Men funderar på att byta bakdel iallafall, finns det nåt snyggt som passar på fireblade tro, jag tycker att det skulle bli konstigt designmässigt och sätta på en för smäcker bakdel som t.ex R1:ans. Sorry för den kassa bilden, hade bara mobilen med.

Bifogat

• hojen.jpg
    hojen.jpg
    233.5 KB · Visningar: 105
en cbr fighter med snyggt arsle va ju när madmagnus hade mv agusta bakdelen.. grym :tummenupp

Ja en mv agusta röv kanske vore nåt..höjde han röven nåt på sin? Förresten är cbr:en bakram i stål eller alu? Det underlättar ju om den är i stål ifall man ska höja röven på hojen.

i övrigt så är jag rätt nöjd med linjerna på cbr:en och vill inte höja den för mkt bak, bara så tanken och baken är i linje så att säga om man nu sätter dit en modernare bakdel

Last edited:
Jag skulle bli förvånad om det är en bakram av stål. Menjag kan ju ha fel. Det har hänt förr, en gång.

Men du kan ju alltid göra en helt ny i stål istället om det är enklare.

Jag skulle bli förvånad om det är en bakram av stål. Menjag kan ju ha fel. Det har hänt förr, en gång.

Men du kan ju alltid göra en helt ny i stål istället om det är enklare.

Ja ska fan kolla upp det där..annars får man väl jaga rätt på nån som kan svetsa i aluminum

Ja ska fan kolla upp det där..annars får man väl jaga rätt på nån som kan svetsa i aluminum

ja annars som sagt gör egen i stål.. nåra rör ihopsvetsade.. annars kan du ju fråga mad magnus om han har kvar sin bakram el om han byggde om den, han bytte ju bakdel.. sök på namnet :tummenupp

Kollar du på bilderna i mitt garage så ser du hur ett cbr600rr -05 arsle ser ut alla fall.

Vet att Sp1 racearslet ser ok ut och att man inte behöver bygga om så mkt för att få det att passa, min har en helt ny bakram dock.

Har för övrigt ett SP1 arsle till salu om ngn är sugen.

*/ ?>
Back