kall om pungen!

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
är färsk på båge åka. höller på ta kortet!
men har ett stort problem. tanken är as kall får vindraget rakt ner i skrevet! på mitt ställ är de knappt någe skin alls bara lite strech tyg.
fundera på att klä tanken i rosa kinkyfluff lr finns de vindtäta kallingar?
vet puckad fråga men de är ju kronjuvelrna vill ju inte frysa om dem:arsele

Körde ca 30 mil i lördags och det enda jag frös om var.... pungen och Lill-Rash! STR jeans och windstopper underställ räcker tydligen inte när det är 5 grader och skymning:näsblod

Problemet kommer liksom att lösa sig av sig själv om man lugnar sig med åkandet tills vi får överlevnadsbara temperaturer i det här landet. Det är början av april, klart att pungen blir kall liksom.

börja köra med susp vettja!:yoparty

Kör me ett par sånna själv plus underställ från craft o pungen e de sista man fryser om....fingrar o tår brukar vara problemet....eller hals o nacke pga fartvind....men juvelerna e fina o varma :) :) :) :) :) :)

hmm.? det kanske förklarar mina röda utslag i skrevet?

Rätt smart....speciellt för den som flyger över fartgupp o tjälsprickor i asfalten...sånt kan göra "lite" ont...:mad: :mad: :mad:

Last edited:
Problemet kommer liksom att lösa sig av sig själv om man lugnar sig med åkandet tills vi får överlevnadsbara temperaturer i det här landet. Det är början av april, klart att pungen blir kall liksom.
haha aa så skulle man kunna göra men de går inte att hålla sig borta har ju stått och puttsat på hojen hela vintern.

oh! kolla de finns vindtäta kallingar. gunde shorts!:P fast de kosta ju rätt mycket trä på en strumpa vore billigar:tungan

jag använder textilgrejer, fryser aldrig! Tjock najs (men det är snyggare med skin)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon