Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
Avgasbandage, grymt som fan men man ska inte gnida kroppen mot det då det kliar satan.Vad är det du har lindat avgasröret med??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Avgasbandage, grymt som fan men man ska inte gnida kroppen mot det då det kliar satan.Vad är det du har lindat avgasröret med??
Riktigt najs!! (härmapa)![]()
![]()
Men för guds skulle BYT blinkers!!!![]()
Avgasbandage, grymt som fan men man ska inte gnida kroppen mot det då det kliar satan.![]()
Nice men skulle nog föredra dubbla pipor i bak men det är ju jag det!
Vad är det för dämpare för den ser ut att sitta väldigt lågt?
Nice men skulle nog föredra dubbla pipor i bak men det är ju jag det!
Vad är det för dämpare för den ser ut att sitta väldigt lågt?
Fattar inte vitsen med dubbla system överhuvudtaget, ser bara klumpigt ut o är bara en massa kg dövikt. Isåna fall ska det var smutta system som sxv/rxv har, de är läckra o väger inget att tala om
Fattar inte vitsen med dubbla system överhuvudtaget, ser bara klumpigt ut o är bara en massa kg dövikt.
Det är ett DMC slipon anpassat för WR450 därav hur det sitter...
För att det ger mera effekt och lägre ljudnivå än ett trimsystem som har en pipa. En massa dövikt lär det heller inte vara då dom är lättare än ett orginalsystem....
Just nu prioriterar jag inte ett dubbelsystem oavsett fördelar eller ur kosmetisk synvinkel. Det kostar helt enkelt för mkt för mig![]()
Vitsen med dubbla system är väl att du kan ha hög effekt men samtidigt lågt ljud. Hondas crf 250 med dubbla blås hade ju tydligen bättre viktfördelning med än den tidigare med 1.Fattar inte vitsen med dubbla system överhuvudtaget, ser bara klumpigt ut o är bara en massa kg dövikt. Isåna fall ska det var smutta system som sxv/rxv har, de är läckra o väger inget att tala om
Ähh va då, är du snål eller!Skojjar bara! Tycker du har gjort ett jätte snyggt jobb, mera än vad många skulle drömma om bla jag.
Snart kan vi ut och åka!
Dom verkade bara lite fundersam varför man vill ha ett dubbelsystem.
kommer du köra dekallöst eller?
Låter riktigt bra får jag säga och den ljuddämparen är riktigt snygg.riktigt nice robe ska bli kul att se den sen när vi e ute o drar lite![]()
riktigt nice robe ska bli kul att se den sen när vi e ute o drar lite![]()
Låter riktigt bra får jag säga och den ljuddämparen är riktigt snygg.
Hur går det med dekalerna?![]()
Blev riktigt trevligska se om jag orkar köra motard in till stan nåndag, (är ca 5mil)
//patrik
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |