Samåkning för 125cc i Göteborg

JAG VILL OCKSÅ KÖRA!!!!:6surkart :4skrika vart är min avi så jag kan hämta motorn :gråta

Satan va gött det såg ut att vara

JAG VILL OCKSÅ KÖRA!!!!:6surkart :4skrika vart är min avi så jag kan hämta motorn :gråta

Satan va gött det såg ut att vara

HAHA! rätt åt dig! För att du bara stack sådär i fredags :mad: :mad: :yoparty

Det var asgött faktiskt! Fast när jag kom hem så kunde jag inte stänga av bensinkranen, hade ingen kännsel i tummen så jag kunde inte greppa :näsblod :) :D :tummenupp

MC-träffen

Det var ruggigt fint igår, det var lyckat:) man ångrar ganska grovt att man inte la ut 5tusen x-tra för en 2-takt! menmen, cometen var ruggigt fin:D

Krillan, det var ju synd.. du är inte ensam^^

Last edited:
Det var ruggigt fint igår, det var lyckat:) man ångrar ganska grovt att man inte la ut 5tusen x-tra för en 2-takt! menmen, cometen var ruggigt fin:D
^^

Bahh, vem behöver tvåtaktare när man kan svänga !? Jag piskade ju Linus i härskogen:tungan :) pinsamt för honom:D :tummenupp

Ja, cometen är fin:) En viss Linus blev vist lite förälskad i ljudet också :D :yoparty Han hörde ju mycket av det när han låg bakom mig :) :tummenupp

Bahh, vem behöver tvåtaktare när man kan svänga !? Jag piskade ju Linus i härskogen:tungan :) pinsamt för honom:D :tummenupp

Ja, cometen är fin:) En viss Linus blev vist lite förälskad i ljudet också :D :yoparty Han hörde ju mycket av det när han låg bakom mig :) :tummenupp

döööh nu ska du inte va så jävla kaxig här va. retur match... nu ska jag sladda ifrån dej i kurvorna.:arsele

sen körde du om mej lite rötet;) du körde om när jag låg bakom en bil, sen kom du om snabbare än mej. sen kom en ny bil i slutet som d kom om med en gång men jag fick ligga bakom i typ två svängar:mad:

ja jag skyller ifrån mej:huvet och nej jag är inte bitter:mad::huvet:smasha GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

som sagt. jag har bytt bromsok nu:) så nu jävlar ska mitt däck ta slut fort:banana

döööh nu ska du inte va så jävla kaxig här va. retur match... nu ska jag sladda ifrån dej i kurvorna.:arsele

sen körde du om mej lite rötet;) du körde om när jag låg bakom en bil, sen kom du om snabbare än mej. sen kom en ny bil i slutet som d kom om med en gång men jag fick ligga bakom i typ två svängar:mad:

ja jag skyller ifrån mej:huvet och nej jag är inte bitter:mad::huvet:smasha GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

som sagt. jag har bytt bromsok nu:) så nu jävlar ska mitt däck ta slut fort:banana

Du och limez kan ju komma tillbaka när ni hänger på mig och Nisse ;)

:rolleyes:
Nääh bara skoja men håller med om att Limez hoj har gött ljud:tummenupp

När blir nästa körning då?:yoparty

Jaja, du är bara avis för att jag nästan aldrig behöver tanka :) Fast när jag tankar så kostar det ju ca 170 spänn :näsblod

:)

Du och limez kan ju komma tillbaka när ni hänger på mig och Nisse ;)

:rolleyes:
Nääh bara skoja men håller med om att Limez hoj har gött ljud:tummenupp

När blir nästa körning då?:yoparty

Haha, då kommer jag tillbaka nästa sommar, då har ni inte en chans :yoparty :D

Jag vet, men nu är det besiktning på gång, orginaldämparen ska på imorgon :huvet får se om den går fortare med den på:va :D

Blir det fint väder så tycker jag vi kör nästa lördag :tummenupp Fasst då får ni komma hit, så kör vi "lygnernring" :) Det är en riktig bana...ehh...väg :)

Last edited:
Jaja, du är bara avis för att jag nästan aldrig behöver tanka :) Fast när jag tankar så kostar det ju ca 170 spänn :näsblod

Jag vet, men nu är det besiktning på gång, orginaldämparen ska på imorgon :huvet får se om den går fortare med den på:va :D

Blir det fint väder så tycker jag vi kör nästa lördag :tummenupp Fasst så får ni komma hit, så kör vi "lygnernring" :) Det är en riktig bana...ehh...väg :)

Blir det fint väder så tycker jag vi kör nästa lördag :tummenupp Fasst då får ni komma hit, så kör vi "lygnernring" :) Det är en riktig bana...ehh...väg :)

moget att posta två gånger:7peta

@ joel och nisse. vad säg om lite motardåka så ni inte kan glida räkmacka på eran efftekt?;)

moget att posta två gånger:7peta

@ joel och nisse. vad säg om lite motardåka så ni inte kan glida räkmacka på eran efftekt?;)

Ja ändrade de nu!!!:mad:

Kör ni motard så trycker jag ner knät, snart får jag nog i det i backen:D :yoparty :tummenupp :gnissla

Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort