MCrF - Tvärtnit

Är det bara jag som inte kan ladda hem den?

//T

Nejdå, men man måste förstå att det där med länkar till olika filer hos SMC inte riktigt är prioriterat. Det är inte ofta det funkar.

Moppe- & MC-branchens riksförbund bryr sig inte heller om detta.

Ingen av de två länkarna från http://www.mcrf.se/tvarnit/ fungerar. Men men, de fick ju vara med i tv i alla fall.

Last edited:
Nejdå, men man måste förstå att det där med länkar till olika filer hos SMC inte riktigt är prioriterat. Det är inte ofta det funkar.

Moppe- & MC-branchens riksförbund bryr sig inte heller om detta.

Ingen av de två länkarna från [http://www.mcrf.se/tvarnit/] fungerar. Men men, de fick ju vara med i tv i alla fall.

Vore kul att se filmen, dom kanske får det att fungera nån gång, får väl hålla utkik

Filmerna finns där men nån admin tyckte att det blev lite för mycket trafik och ändrade permissions på filen... *asg*
kollar man under www.perzona.net/film så har den lilla admin även döpt om dom till:
removed_by_admin_because_of_continued_excessive_load_tvarnit.mov

Kanske dags att byta leverantör??? *asg*

Uahaha, den va inte särskilt bra ändå tycker jag.
Eftersom kameran bytte plats hela tiden och inga tydliga markeringar någonstans så va det helt omöjligt att få sig en bild av resultatet även om man fattar hur det ska gå innan.

"Mjuk i armarna" ?
Om jag slappnar av i armarna när jag nitar flyger jag ju över styret direkt eller i bästa fall hamnar utsmetad på tanken med fejset i kåpglaset.
Armarna ska ju hållas nästan raka och man ska sitta upprätt så att tyngdpunkten inte förskjuts onödigt mycket framåt eller har jag missförstått nånting genom att kolla motoGP på TV ?
Men ok, kanske inte så han menade.. just eftersom när han själv bromsade på gixxern så hade han raka armar själv.

Uahaha, den va inte särskilt bra ändå tycker jag.
Eftersom kameran bytte plats hela tiden och inga tydliga markeringar någonstans så va det helt omöjligt att få sig en bild av resultatet även om man fattar hur det ska gå innan.

"Mjuk i armarna" ?
Om jag slappnar av i armarna när jag nitar flyger jag ju över styret direkt eller i bästa fall hamnar utsmetad på tanken med fejset i kåpglaset.
Armarna ska ju hållas nästan raka och man ska sitta upprätt så att tyngdpunkten inte förskjuts onödigt mycket framåt eller har jag missförstått nånting genom att kolla motoGP på TV ?
Men ok, kanske inte så han menade.. just eftersom när han själv bromsade på gixxern så hade han raka armar själv.

Eeeeh... knipa med knäna runt tanken när du bromsar??
Hålla upp kroppen med magmusklerna??
Lägre tyngdpunkt=mindre risk att gå upp på framhjulet??
Klart du inte ska förflytta kroppstyngden till toppen på styret såvida
du inte vill göra en stoppie..
Men visst är det omöjligt att hålla sig uppe med bara magmuskler om man
slår på en tvärnit men tanken är ju att kraften ska ner så långt
ner på hojen som möjligt för att den inte ska resa sig

Men vad nu då, sluta fungera verkar det som.

Som många andra servrar så troligen blir det för högt tryck i med att filen är så stor.

"Mjuk i armarna" ?

Du är varmt välkommen till SMC´s fortbildningar så ska vi visa dig :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...