Träning på Knudan 4/4

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kvällsträningen för mc 4 april.
Årets första kvällsträningen för mc på Ring Knutstorp är nu på fredag 4 april.

Vi drar igång kl. 17.00 med uppkörning för licenstagare fram till 17.30. Därefter är träning för olika mc-klasser (tidsschema) finns vid ankomst till banan.
Kostnaden för uppkörningen (kl. 17.00-17.30) ingår i kursavgiften. Om licenstagarna även vill köra på den ordinarie träningen (kl. 17.30-21.00)
kostar detta extra 300:-. Ickemedlemmar i HMS betalar denna kväll 500;- och medlemmar i HMS betalar 300:-.

Som vanligt behövs det alltid funkisar, kom ut och anmäl er i tidtagningstornet.

http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2775

Last edited:
Då går det bra att åka även om man inte löst ut sin licens i år ännu IOM att licenstagarna får/kan åka på den ordinarie träningen (de har ju heller inte löst ut nån licens)?

Du vill väl att jag ska lösa medlemskort i HMS:)

Då går det bra att åka även om man inte löst ut sin licens i år ännu IOM att licenstagarna får/kan åka på den ordinarie träningen (de har ju heller inte löst ut nån licens)?
Vanligtvis måste man ha löst ut licensen för att försäkringen skall gälla, jag vet faktiskt inte hur TL gör denna gång, bäst är nog att lösa ut licensen om man vill vara säker på att få köra, annars kan man ju alltid flagga:)

SVEMO har ju inte skickat ut nått inbetalningskort i år, kan kanske vara för att jag inte löste ut licensen förra året:va

Kan du ta reda på OM man får köra utan löst licens?

Vanligtvis måste man ha löst ut licensen för att försäkringen skall gälla, jag vet faktiskt inte hur TL gör denna gång, bäst är nog att lösa ut licensen om man vill vara säker på att få köra, annars kan man ju alltid flagga:)

SVEMO har ju inte skickat ut nått inbetalningskort i år, kan kanske vara för att jag inte löste ut licensen förra året:va

Jag löste inte ut min förra året men fick mitt inbetalningskort för över en månad sen.

Man ska ha löst ut licensen, troligen är det endast ett undantag för dom som tar licensen denna dag, dom hinner ju lixom inte lösa ut den samma dag som dom kör upp.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...