Max Mosley i blåsväder.

Så länge han sköter sitt jobb så tycker iaf jag att han är OK snubbe. Visst moraliskt inkorrekt kanske, men det är lite väl mycket modern häxjakt på sistone för att hitta fel hos högt uppsatta.

Så länge han sköter sitt jobb så tycker iaf jag att han är OK snubbe. Visst moraliskt inkorrekt kanske, men det är lite väl mycket modern häxjakt på sistone för att hitta fel hos högt uppsatta.

Det som förvånar mig är hur någon sådan film kunde läcka ut, en man i hans position borde enligt mitt tycke vara väldigt försiktig och se till att inte bli filmad under en akt där han blir piskad i tysk 2'a världskrigsstil.
Hur bra han än sköter sitt jobb så kan ju sådant få konsekvenser även att vissa privata intressen borde få bestå privata.

Last edited:
Inte för att jag vet vilket jobb han har, men det underlättar inte arbetets korrekta och goda utförande att man är så satans dum att man låter sig filmas i såna situationer och att publiken blev större än man tänkt sig. Finns ju en "viss" risk för att det här påverkar hans jobb framgent.

"The Oxford-educated former barrister, who is president of the Fédération Internationale de l’Automobile (FIA), reenacted a concentration camp scene in which he played the role of both guard and inmate." Om man är Oswalds son kan man inte syssla med sånt. Sicken dåre :D

Håller med Swedie. Alla tänder vi på olika saker, och så länge han gör ett bra jobb så borde det inte spela någon roll vad han sysslar med på fritiden, så länge det inte är något olagligt:rolleyes:

Jag gissar dock på att han kommer att få utstå en hel del mobbskämt av sina kollegor:D

"Nazisexorgie" Vilken drömrublik i kvällspressen!

Ok att han inte gillar tvåsamhet, men med familjens historia borde räcka för att inse det opassande med nazi-kopplingarna precis som Bingo skriver.

Jackie Stewart beskriver honom som en halfwit, och andra har hävdat att han är en nyttig idiot som Ecclestone manövrerat in som ordförande i FIA för att kontrollera organisationen.

Familjebakgrunden med kopplingar till nazism och fascism gör att det blir ännu osmakligare.

Jackie Stewart beskriver honom som en halfwit, och andra har hävdat att han är en nyttig idiot som Ecclestone manövrerat in som ordförande i FIA för att kontrollera organisationen.

Familjebakgrunden med kopplingar till nazism och fascism gör att det blir ännu osmakligare.

Var det inte Mosley som beskriev Stewart som en halfwit? :va

Man kan nog tänka sig att Mosley och Ecclestone har en del gemensamma intressen. Båda har förresten samma bakgrund som stallchefer i F1.

Åh vad jag älskar dessa sexgalna britter. Korrekta. Formellt klädda. Plommonstop. Gentlemän. Välpolerade. Artiga. Oxforddialekt. Och sexgalna!!! Det går knappt ett halvår mellan gångerna, alltid lyckas tabloiderna luska fram bilder på någon högt uppsatt politiker eller företagare som hänger upp och ner iförd rosa kanindräkt eller blöja. Det viktorianska arvet, den förbjudna och undertryckta sexualiteten tillsammans med den korrekta fasaden skapar en ohållbar situation som till slut mynnar ut i denna fantasifulla sexkultur. Hejja Max, han är definitivt inte först och troligtvis inte sist. Han råkade bara fastna på bild. Sorry old chap.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...