Världsstjärna nästa???

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
asså KEN LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[YOUTUBE-ID]uEbV5M59Xc8[/YOUTUBE-ID]
sen har vi ju den nya Michael Jackson [YOUTUBE-ID]Jg7ZkKFcTnM[/YOUTUBE-ID]

det var fan det sämsta som visats så seriöst. och idioterna är så knasiga att de klappar och hurrar som om de vore jätte duktiga :S hajjar inte liksom

På något vis påminner det där lite om Eilert Pilarm.

[YOUTUBE-ID]joncSCoF8eU[/YOUTUBE-ID]

Alltså vad är det där för jävla TV egentligen? En blanding av Idol, 100 höjdare och Joels bitar på samma gång?

Jag mår nästan illa.

Seriöst... kan inte nån av de där självmordsbombarna bomba idolauditions så rensar de iafalla ut genpoolen samtidigt ?! :tummenupp

Har folk som söker till Idol inga riktiga kompisar?

Du vet känsliga typer som kan säga: "visst sjunger du hyfsat, men det räcker inte för att vara med, kom så dricker vi öl istället"

Eller den brutalärliga typen som säger: "Det låter fan bättre när man kapar perstorpsplatta med cirkelsåg än när du sjunger, söker du till Idol säger jag upp bekantskapen, kom så dricker vi öl istället!"

Har folk som söker till Idol inga riktiga kompisar?

Du vet känsliga typer som kan säga: "visst sjunger du hyfsat, men det räcker inte för att vara med, kom så dricker vi öl istället"

Eller den brutalärliga typen som säger: "Det låter fan bättre när man kapar perstorpsplatta med cirkelsåg än när du sjunger, söker du till Idol säger jag upp bekantskapen, kom så dricker vi öl istället!"

Eller slå ner hans/hennes drömmar med svaret: Nej dom har fått nog av pajaser,
kom så dricker vi öl istället :fakta

*/ ?>
Back