"gratis" biljett gdynia-karlskrona utbjudes

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
dock inte helt utan motprestation.

Polarens hoj fastnade på mek i Gdansk och mekaren är helt med på att lägga hojen på båten så hon kan möta upp. MEN för en hoj minus förare vill Stenaline ha 3 ggr så mycket som vad en hoj+förare kostar :va visst hon kan åka över och hämta den men lilla trippen tar ju nätta 12 timmar typ...

så om det är någon som vet att de kommer vara i krokarna och vill ha gratis hemresa, skicka mej ett PM.

finns snorbilliga flygbiljetter från malmö till gdansk me wizzair. man kan ju flyga ner o köpa en enkel båt tillbaka. ja flög dit för ca 1 månad sen fram o tillbaka för 350kr. ett tips iaf.

finns snorbilliga flygbiljetter från malmö till gdansk me wizzair. man kan ju flyga ner o köpa en enkel båt tillbaka. ja flög dit för ca 1 månad sen fram o tillbaka för 350kr. ett tips iaf.

Läs om, läs rätt. Hon vill hämta en hoj. Inte köpa en enkel båt:arsele

JA! Den satt precis där den skulle!

Hur visste du att jag tryckte i mig en sån? Vet du vad jag åt idag?

Du cyklade förbli.... jag bankar på rutan, du cyklar vidare... jag lägger mig på tutan... du cyklar vidare. lyckligast i hela världen gluffsar du vidare.....

Du cyklade förbli.... jag bankar på rutan, du cyklar vidare... jag lägger mig på tutan... du cyklar vidare. lyckligast i hela världen gluffsar du vidare.....

När jag har en kebab och/eller ett par boppar i händer ska det mkt till för att jag ska tappa fokus på just det jag håller på med för stunden:D

*/ ?>
Back