VBK
Mas.
Tar på foliehatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst kan du det, men har du inte andra "argument" än de som finns i de där filmerna är det nog bättre att låta bli.Jag kan fortsätta med argumenten, men jag ser helst att man ser filmen. Mycket sevärd enligt mig. Även om man inte behöver tro på allt så kanske man kan få en tankeställare.
Visst kan du det, men har du inte andra "argument" än de som finns i de där filmerna är det nog bättre att låta bli.
Tvivlar egentligen inte på att en stat, inklusive USA, skulle kunna göra något sådan mot sin egen befolkning, men det finns ju inget som tyder på att det skulle vara så i det här fallet..
..De beskrivningar som lyfts fram för att visa att det var något skumt med rasen bekräftar snarare den officiella versionen av hur det gick till. Byggnaderna utsattes några år tidigare för ett misslyckat attentatsförsök, är det då konstigt att dess ägare väljer att teckna en försäkring som täcker terrorattentat?

Ja, det finns bilder på internet som visar ett litet hål i en vägg. En anonym betongvägg som kan finnas var som helst. Vad får dig att tro att de är tagna vid Pentagon?Sen hur pentagon såg ut efter att 757'an flög in i den byggnaden. Hålet passar ungefär storleken på kabinen, men vart tog vingarna och motorerna vägen?
Ja? Jag sa ju att de skulle ha kunnat göra något sådant här (om de trodde att de skulle komma undan med det).Usa skickade under första världskriget ut en båt ...
Orkar inte gå igenom alltihop igen, men bara för att ta ett exempel kan vi ju ta vad som hände med planen när de träffade tornen. Från konspiratoriker brukar det framhållas att stjärtpartiet på planen borde ha brutits loss när de träffade väggen, eftersom flygplan är så sköra konstruktioner, alltså är det något skumt där. I verkligheten är det just på grund av att flygplan är så sköra som de inte bryts sönder. För att bryta loss stjärtpartiet innan det träffar väggen krävs att planet kan transportera extremt stora krafter bakåt genom flygplanskroppen, vilket de inte kan just eftersom de är så sköra konstruktioner. Därför kommer planet snarare att successivt pulveriseras allt eftersom de passerar in i huskroppen. Precis som bilderna visar. Det är rätt grundläggande mekanik.Kan du berätta för mig hur konspirations-teorierna bekräftar den officiella versionen, förstår inte detta.
Fast tror att de rigorösare reglerna kom till efter 9/11
Jag flyger pga studier tor Budapest rätt ofta och man blir förvånad över säkerhetskontrollen varje gång.De rigorösare reglerna är ett spel för gallerierna. Här följer endast två exempel från min senaste tripp.
1. De tog min nagelklippare modell "klick klick" (inte själva saxmodellen) vid säkerhetskontrollen. Rimligt? Ja om man är paranoid. I taxfreebutiken efter säkerhetskontrollen köpte jag en tvåliters Famous Grouse-flaska med handtag! Vilket grymt vapen när man slagit sönder den, jag menar med handtag och allt!
2. Min försvarets hudsalva fick inte följa med. Detta gjorde de för att det kunde vara sprängmedel... Rimligt? Knappast. Vill jag ta med två deciliter vätska på ett plan så gör jag det. Upp med en vätskefylld kondom i röven, kliv ut på Heathrow efter landning och dra ut kådisen och ropa tadaaa!!
Finns säkert hur många idiotexempel till.
Vill man vara våldsam på ett plan så är det inga problem så länge man tillåts att ha kroppen med sig. Vill man begå ett vansinnesdåd så är det inga probs.
Vad har egentligen blivit säkrare?
Sedan finns det andra bilder som visar hela Pentagon, som visar helt andra skador. Undrar vilket som är mest trovärdigt...
Ja? Jag sa ju att de skulle ha kunnat göra något sådant här (om de trodde att de skulle komma undan med det).
Orkar inte gå igenom alltihop igen, men bara för att ta ett exempel kan vi ju ta vad som hände med planen när de träffade tornen...
Men som sagt, det är en helt annan tråd. Den finns dessutom redan.
Det är lugnt.Ursäkta, mitt fel. Jag läste att de inte skulle kunna göra något sådant.
Jag kan inte riktigt bedöma hur stora bitar som borde finnas kvar, men hade det varit riggat så känns rätt troligt att de planterat lite vrakdelar ändå.Men jag vill gärna tro att 6 tons motorer inte pulviriseras.
Minns inte om jag skrev så mycket annat i den än i den här, men det var ju många andra som skrev också, så det finns säkert mycket att läsa ändå. Om den finns kvar, vill minnas att den låstes efter ett tag, vet inte om den togs bort också.Ska kolla på denna! Antar att du har skrivit en del där!
De nada!Tack för svaren!
Tanken bakom det var ju att de terroristerna bakom attacken inte stämde eftersom de fortfarande lever. Och att det användes ett annat plan som skulle likna ett Boeing 747. Men jag tvivlar starkt på det.Det tvivlar jag på, tror ingen av dem i planen över levde faktiskt. Det var väl typ ingen at all ovanför själva kollisionspunkten som över levde????
Men konstigt är det verkligen!!
Japp det är jag.Är du på riCktigt eller?
Japp det är jag.![]()
Är du?
Tanken bakom det var ju att de terroristerna bakom attacken inte stämde eftersom de fortfarande lever. Och att det användes ett annat plan som skulle likna ett Boeing 747. Men jag tvivlar starkt på det.
...Men det är ju komiskt med konspirationsteorier.![]()
...Bland annat bytte wtc ägare sommaren innan krashen och köpte försäkring specifikt mot terror-attentat...
Jag fattar ingenting, om terroristerna överlevde så var det någon annan som flygbombade tornen? Varför inte skylla på dom direckt då?
Jag begriper helt enkelt inte, men håller med om att et är miss tänkt.
Med tanke på att WTC utsattes för terrorattentat innan 9/11 är det väl inte särskillt konstigt alls egentligen?
Terror-försäkringen är väll egentligen inte så jättekonstig. Det kan jag hålla med om.![]()
och att jag håller fortfarande på konspirations-teorin.Okej, detta kan jag hålla med om. Men jag vill gärna tro att 6 tons motorer inte pulviriseras.
Det tvivlar jag på, tror ingen av dem i planen över levde faktiskt. Det var väl typ ingen at all ovanför själva kollisionspunkten som över levde????
Men konstigt är det verkligen!!
Coolt!Nej, jag var piloten på de första planet som krascha men nu får jag inte säga så mycket mer för Pentagon, men jag överlevde iaf!
Men jag tar gärna emot en bild på mitt plan som tydligen setts igen, hemskt gärna. Det går nästan lika bra med en seriös länk där denna "fakta" finns.
BTW, dom här 9st araberna som tydligen lever. Vi tar gärna en länk på dem också. Helst en intervju där man faktiskt ser dom berätta att dom fortf. är i livet :ghosts

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |