Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blir de inte lite spänningar när man svetsat.. å då med lite stenhårt omkring svetsen.. inte kul om den brister..

Inget jag gjort.men mest undrar. Tror inte på vanliga kedjelås bara
Och nita verkar bökigt??
Alltså förtydliga. Man sätter på en vablig kedjelänk. Sen en bricka. Sen svetsa i pinnen och bläcket.....
nej varför skulle du tro på det, har ju varit helt förkastligt dom sista 100 åren....![]()

nej varför skulle du tro på det, har ju varit helt förkastligt dom sista 100 åren....![]()
Tror inte på vanliga kedjelås bara
Och nita verkar bökigt??
Inget jag gjort.men mest undrar. Tror inte på vanliga kedjelås bara
Och nita verkar bökigt??
Du kanske älskar att svetsa på saker? allting du har i garaget har du vart på med din svets, tom tjejens cykel har du svetsat på. En gång glömde din kompis sin snowracer hos dig, då hade du svetsat på den med. Igår var du i garaget igen när du ätit och var sugen på att svetsa, i ögonvrån såg du den stackars kedjan på din motorcykel som du inte svetast på än. Men tänker göra det igen fastän det käns i maggropen att det är fel, kanske hade du inte en manlig förebild som barn, jag vet inte men du kan inte låta bli att svetsa du älskar din svets.
nu är väll jag likadan, men varför komma med dessa helt onödiga inlägg? som killen säger så är detta ju ett mc-forum där han vill ha info ang sin fråga. inget skämt forum där folk som vill visa sig vitsiga på andras bekostnad kan gotta sig? man kan ju fråga sig vad du hade för manliga förebilder när du växte upp som är tvungen att lägga in ett sådant här tidsödande inlägg. inte konstigt att varenda tråd blir flera sidor lång och när man lagt ner en 10minuter på att läsa allt så är hälften irrelevant.
bror duktig
nu är väll jag likadan, men varför komma med dessa helt onödiga inlägg? som killen säger så är detta ju ett mc-forum där han vill ha info ang sin fråga. inget skämt forum där folk som vill visa sig vitsiga på andras bekostnad kan gotta sig? man kan ju fråga sig vad du hade för manliga förebilder när du växte upp som är tvungen att lägga in ett sådant här tidsödande inlägg. inte konstigt att varenda tråd blir flera sidor lång och när man lagt ner en 10minuter på att läsa allt så är hälften irrelevant.
bror duktig
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |