Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Göran på jobbet. I favvostolen och helkoll på vad som händer utanför![]()
Äre den där som lever uppe i din skalle?![]()
Det är flera stycken, så passa dig noga.
Lite olika bilder på vår vovve, han gillar att ha glasögon på sig när det är soligt.
hur får ni era bilder att synas direkt i era inlägg? vad än jag gör så blir mina bara till sådana länkar :S
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad är han för ras??han är jättefin !!

Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen![]()
1: ta bort blommorna
2: skaffa plastblommor
3: skaffa kaktus![]()
4: Stäng dörren.
5: Ha en en klösbräda/klätterställning så den kan riva o leka med den istället.
dvs aktivera den så glömmer den snart blommorna.
![]()
"jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt o skönt o lukta på blommorna"
1.klösbräda ala klätterträd i plast
2: titta inte pilla, titta
Edit: se det positivt, det är blomman han invaderar och inte fötterna
Prova "get off spray" eller liknande, rådfråga i djuraffären, jag har aldrig använt det då det har räckt med ett "NEJ" för att katten i fråga ska sluta med det jag vill att det ska sluta med, alternativt ta den i nackskinnet som mamman gör när de uppfostrar sina ungar.
Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen![]()

Mmm..råpplemet är att detta sker nattetid..annars hade han fått veta att han levde
Klösträd har han, leksaker och allt däremellan. Kanske skall leka mera med honom så han blir utmattad då![]()
Göran är grym
Världens finaste gris
![]()
Mer bilderGöran är grym![]()

Hörrni kattmänniskor. Hur får man kattkräken att sluta invardera blomkrukorna på natten? Min bror brukade lägga tvålar i krukorna..men orka. Måste man verkligen det? Kan man inte bara binda fast honom i svansen![]()
Grymt fin!! du har inga bilder på nån blå/grå cane corso?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |