Nyfiken: Adnan tråden låst.. varför?

Status
Ej öppen för fler svar.

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Nu blev jag lite nyfiken varför tråden låstes?
Vill man vara konspiratorisk så låstes den direkt när den fina sidan av sverige visades!!!!!!!

För spåra ur gjorde den ju rätt snabbt så någon annan anledning kanske finns som jag missat?

/Nyfiken i en strut :)

Fan, skulle ju legat i övriga trådar.... my bad :huvet

Last edited:
Men det var väl på offtopicdelen? Så då är det en berättigad fråga.
nix låg i Mc-relaterade Diskussioner precis som denna tråd.

Tråden var bra från början då det nog är ganska många som undrade hur det gick och kanska många är trötta på dessa tomtar som snor mm utan att åka dit men diskutionen spårade ju ur.

Jag tyckte att det skrevs rätt illa om invandrare i allmänhet. Här på SH klagas det på att "jag köpte en R1:a och är 22 år, nu blev jag superöverraskad att försäkringen kostar 45000 kr/år". Känns som vi har hyfsade I-landsproblem jämfört med de länder vi tar emot flyktingar från.

Skönt att ha nåt att skylla på ;)

Det är ganska komiskt när man tänker efter, "vfan den valfira helförsäkringen på min sprojlans R1:a kostar massor" :D

den låstes för att så fort det kom några negativa videon om icke-svenskar så tyckte moderator att det var rasism å självklart så ska ju han tycka då att det e dags att låsa tråden

:tuttar

Den bruna tvålen var på upphällningen. Det slöddrade för lite.

Den låstes nog i rätt tid, medan den fortfarande var någorlunda "i balans". Lätt att det blir "uppvigling" alt "hets mot folkgrupp" annars. Dessutom måste väl även en moderator ha rätt till lite sömn!!

"There is nothing either good or bad, but thinking makes it so" -Shakespeare-

antagligen för att den spårade ur mer och mer. Borde ha låsts långt tidigare, det är väl ändå ett MC forum.

Den handlade om motorcyklister som vart trötta på stölder. Det är inte för inte att vi blir kallade rasister.
Allt har sina orsaker, även stölder.

Läs mitt sista inlägg i tråden.

Förövrigt, PM:a mig vid frågor. Det är inte en allmän fråga för diskussion huruvida en tråd stängdes och varför.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard