Krilllan
Ny medlem
Jadu, den ligger ute för försäljning, men jag får nog ta o sänka priset på den. Var nog ett lite väl optimistikst pris jag la ut den förNär ska du kränga av Fmxen då? Fan du måste ju köra österikiskt till sommarn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jadu, den ligger ute för försäljning, men jag får nog ta o sänka priset på den. Var nog ett lite väl optimistikst pris jag la ut den förNär ska du kränga av Fmxen då? Fan du måste ju köra österikiskt till sommarn![]()

Jadu, den ligger ute för försäljning, men jag får nog ta o sänka priset på den. Var nog ett lite väl optimistikst pris jag la ut den för![]()
Kanske lite efter men varför ska du sälja FMXen ??![]()
är det en bra hoj om man är nybörjare och vill ha motard ??![]()
NU JÄVLARhojmeckandet är igång på riktigt. första spacklet lagt
![]()
Hur är det med ktm skärmen, passar den på bra eller behövs den moddas mkt?Spackel ogillasHur är det med ktm skärmen, passar den på bra eller behövs den moddas mkt?
Ska förbi superbike oxå o se vad dem kommer ha för spektakel...nepp. passar som ett smäck typ. kommer inte bli några problem å få dit
är den jag lagar nu.

FMXen är en alldeles utmärkt nybörjarhoj, men man tröttnar rätt fort på effekten, men den är väldigt bekväm att köra![]()

Låter braDet är just de stadiet när grejjerna inte passar, och man smetar på 100 liter spackel som bildar en allt växande hög som till slut hamnar i papperskorgen och väger 157 kilo
![]()
Då kanske det blir fint till på söndag trotts allt.
Var på superbike idag krillan, såg ingen vit 640?:O![]()
Driver du med mig![]()
![]()
Måste dit imon......
Du såg ingen annan lc4-modell som dem hade inne? (utom den stylade 625an, svart med oranga detaljer)
Btw, va det mycket folk på SB, med tanke på att det är "provkörarhelg"?
Fyfan va het 640 duke limited är 
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin