Litet stuntklipp på mig ifrån i Söndags

Varför har alla stunt filmer från sverige Linkin Park låtar ??? Blir väldigt enformigt.

varför klagar alla på musiken? orka liksom. bara för man åker hoj betyder det inte att man lyssnar på samma sort musik.

varför klagar alla på musiken? orka liksom. bara för man åker hoj betyder det inte att man lyssnar på samma sort musik.
Det stämmer. Sen går det ju att stänga av ljudet i filmen och sedan sätta på valfri musik :tummenupp

Fan vad jag tycker folk är korkade när dom bor i skåne.

Så du tycker det är korkat att folk bor i skåne? Så skåningar som inte bor i skåne är smarta med andra ord.

Kanske du borde lära dig uttrycka dig själv lite bättre med bokstäverna i framtiden.

Last edited:
Så du tycker det är korkat att folk bor i skåne? Så skåningar som inte bor i skåne är smarta med andra ord.

Kanske du borde lära dig uttrycka dig själv lite bättre med bokstäverna i framtiden.

I princip så som du säger ja, jag menade att det är korkat att bo i skåne, men skåningarna får gärna stanna där :tummenupp :)
Om du inte förstår ironin så var inlägget svaret på Robbanos påhopp på folk som skriver negermusik:tummenupp

Kanske du borde lära dig att förstå vad jag skriver lite bättre i framtiden.

:rolleyes: :tummenupp

sweet! såg jäkligt soft ut, fin körning killen! :tummenupp

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back