Wideband Commander

Last edited:
Var med på det (inofficiella) gruppköpet jag gör i slutet på maj på denna produkt: www.afrtuner.com
Vi är 5pers redan, och det är vad som krävs för att få ett billigare pris. Men ju fler vi blir desto bättre blir priset :tummenupp

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=156081&highlight=motty
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=172289&highlight=motty
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=171269&highlight=motty

fan vad sugen man vart....vet du om den funkar till en rotax v-twin motor?, har så jävla långt till någon dynobänk så det här vore väldigt praktiskt.

Skulle va kul att kunna jämföra powercommander vs denna.

Edit... va fan används com port istället för usb?...har fan ingen com port på min dator.... :huvet , drygt med konverter men men..

Last edited:
fan vad sugen man vart....vet du om den funkar till en rotax v-twin motor?, har så jävla långt till någon dynobänk så det här vore väldigt praktiskt.

Skulle va kul att kunna jämföra powercommander vs denna.

Edit... va fan används com port istället för usb?...har fan ingen com port på min dator.... :huvet , drygt med konverter men men..

Är det något att bry sig om när man får så jväla mycket mer? :tungan
Konverterare, åh nej hörru :rolleyes:

Maila han som gör dem, sen är det inget att jämföra. Två helt olika produkter egentligen.

Coolt Fabbe att du kan tänka dig att sätta avbitaren i kablaget på din nya cykel.:yoparty

Garantier är för mesar.. :rolleyes:

Coolt Fabbe att du kan tänka dig att sätta avbitaren i kablaget på din nya cykel.:yoparty

Garantier är för mesar.. :rolleyes:

Personligen rör det mig inte ur fläcken, men jag vet att nästa svenska ägare kommer lipa & ringa till mig när denne upptäckt det och vill ha tillbaka 10'000 på priset.

Vet du inte hur du skall göra för att inte pilla med "orginalkablarna" så är detta inget för dej :pannkyss

edit, hade en tråkig ton såg jag nu. Vad jag menar är, fånga tag på både hon- & hankontakter till ECU'n så att du bara pluggar in skiten i på cykeln.
Eller fixa en begagnad kabelstam från skroten(ebay) :)

Last edited:
Vet du inte hur du skall göra för att inte pilla med "orginalkablarna" så är detta inget för dej :pannkyss

edit, hade en tråkig ton såg jag nu. Vad jag menar är, fånga tag på både hon- & hankontakter till ECU'n så att du bara pluggar in skiten i på cykeln.
Eller fixa en begagnad kabelstam från skroten(ebay) :)

Jag har ingen garanti på min cykel i alla fall. :tungan
Bra idé att skaffa gammal kabelstam.. :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!