Fikarådet

Seså, onsdagsfika imorgon

1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5.
 
Jag har häcken full med stuff att göra så jag vet inte om jag hinner med det där tramset, tvi! :mad:

Jag håller med Bus-Bo,,har också häcken full,,annars hade jag kommit,,,,de e ju så kul att tjöta skit å dyligt,,,he he...:D :D
 
Ska nog funka. :tummenupp

1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5. Pacman

EDIT: Paser smög sig in som nummer fyra medans jag skrev :gnissla
 
Ska nog funka. :tummenupp

1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5. Pacman
71. Rasorblade (kanske)

Förresten var??:va
 
1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5. Pacman
71. Rasorblade (kanske)
6. Sienna758


Ifall det är okej med en nykomling? Isf får ni ju hugga tag i mig för jag tror inte
jag kommer känna igen nån :rolleyes:

Vilken tid förresten?
 
1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5. Pacman
71. Rasorblade (kanske)
6. Sienna758
7. Styret (kanske).

Ifall det är okej med en nykomling? Isf får ni ju hugga tag i mig för jag tror inte
jag kommer känna igen nån :rolleyes:

Vilken tid förresten?


Tiden är kl 1900. Troligen har någon en Sporthojs-tröja på sig annars får du ropa lite eller lyssna efter hoj-snack :)
Självklart är det okej med nytt folk, bara kul!
 
Trevligt att fikan är flyttad men jag jobbar tyvärr både onsdag och torsdag denna veckan så det hade inte gått hur som helst :(.
 
1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5. Pacman
71. Rasorblade (kanske)
6. Sienna758


Ifall det är okej med en nykomling? Isf får ni ju hugga tag i mig för jag tror inte
jag kommer känna igen nån :rolleyes:

Vilken tid förresten?

Kolla eller lyssna efter de som hörs mest:D :D
 
Men... byter ni till onsdag :gråta
Varför den här veckan när man är ledig på fredag så att man för ovanlighetens skull kan dricka flera öl på fikan och inte ha jobb dagen efter :gråta


Meen ni får det så jävla roligt då :mad:
 
Men... byter ni till onsdag :gråta
Varför den här veckan när man är ledig på fredag så att man för ovanlighetens skull kan dricka flera öl på fikan och inte ha jobb dagen efter :gråta


Meen ni får det så jävla roligt då :mad:

Vad har du som är så viktigt just idag då?
 
Vad har du som är så viktigt just idag då?

Har ett inbokat besök av pappa med bihang ½4-(½4+nåntimma) och sedan har mamma+mer bihang bokat mig från 6,7-(6,7+några timmar)... Det är ju onödigt att komma på samma gång... :huvet

Men jag ska fan fika själv imorgon då :gnissla
 
1. Blomman
2. Farfar
3. flinga...om allt går som jag vill..
4. Paser kommer nog
5. Pacman
71. Rasorblade (kanske)
6. Sienna758


Ifall det är okej med en nykomling? Isf får ni ju hugga tag i mig för jag tror inte
jag kommer känna igen nån :rolleyes:

Vilken tid förresten?

Akta dig för killarna på fikat...alla vill ligga:tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top