World Of Warcraft

jaadu, prova o läs forumen för wow..

brukar döda spelglädjen rätt rejält när man inser att den normala iq-n på spelarna ligger under vad som är acceptabelt för en hamster. :)

spelade i lite över ett år, körde upp en undead warrior till max, maxade axesmith.
var iofs jäkligt skoj att pvp-a med 2 enhandsyxor och rustning som man själv gjort.

Man ska inte kasta glas i stenhus.... :gnissla
DU är ju likadan själv dude.

Vafan. Spelmissbruk handlar bara om psykiskt beroende, så ett tips är att skaffa lite självdisciplin. Okej med folk som har varit i heroinet ett tag, då snackar vi beroende, men datorspel. Vafan.

Mm, fånigt va.
Centralstimulanter som amfetamin och kokain är också "bara" psykiska beroenden men är lika svårt att bli fri från iaf. Finns inga bra tekniker heller som te.x. 12-stegsprogrammet för opioidberonde kan använda sig utav.

Spelberoende sägs vara bland det svårare pga. att den drabbade inte egentligen vill sluta. Den trivs ju med att spela. Är ju inte direkt skadligt att sitta och spela 24/7. Bara djävligt onödigt och inte utvecklande som människa.

Mm, fånigt va.
Centralstimulanter som amfetamin och kokain är också "bara" psykiska beroenden men är lika svårt att bli fri från iaf. Finns inga bra tekniker heller som te.x. 12-stegsprogrammet för opioidberonde kan använda sig utav.

Spelberoende sägs vara bland det svårare pga. att den drabbade inte egentligen vill sluta. Den trivs ju med att spela. Är ju inte direkt skadligt att sitta och spela 24/7. Bara djävligt onödigt och inte utvecklande som människa.

12-stegsprogrammen där exakt lika många procent lyckas sluta som när dom försöker själv men måste dessutom gå med i 12-stegsprogramssekten? Knappast en "bra" teknik enligt mig.
Sen kan ni inte jämföra drogmissbruk med att spela dator. Det fungerar bara inte.

1F U C4N R34D 7H15 U R33LY N33D 2 G37 L41D !

heter det. ;)

Satans skit det där spelet, förstår fortfarande inte hur det kan vara så bra att allt annat far i skiten. :va

Han ville ju ha ngt att göra, flickvänner tar tid och skriker åt en när man spelar :) perfekta lösningen.

Lite bra verkar wow faktiskt vara för dagens ungdom... :tummenupp

http://idiot.se/bilder/wow.gif

HAHAHAHAHA, fyfan, roligare kan det inte bli:D

Nåja: skaffa ett annat intresse, kasta datorn åt helvete, skaffa en bil/MC som du har och skruvar med.

Nu är det så att jag har en kompis som har lurat i mig att spela wow, men fan i helvete att wow skulle gå före: Arbete, kompisar eller fest - ser det mer bara som en tidsfördrift

spelade själv wow ett bra tag och börja tänka i andra banor.
e det värkligen värt att sitta där och lvla flera gubbar till lvl 70
och när du väl kommer dit efter den tid det tar för dig att göra det.
så ska du börja med det eviga onödiga tidsdödande grindande.
för att få den lilla lila grejen som ska hjälpa dig att till bringa yttligare
evigheter för att skaffa rep i alla jävla factions, sen ytligare lite
tid att försöka få den ultimata utrustningen som e praktiskt sett omöjligt
att få om du inte säger upp resten av dit liv och tillbringar det framför wow
och pumpar i dig cola för vara uppe lite längre??

lvla upp 3 till 70 sen fick det fan vara nog. har flera polare som fortfarande sitter och lirar och det är det ända han gör, förutom sova skita och äta. och om 3 år kanske han kommer på att det fanns annat att pyssla med.

tillbringa din tid med vettigare saker. hitta en annan hobby. och kanske lira wow nån gång bara när du känner att du inte har behovet att du måste fixa allt junk utan göra det nån gång för att det e kul.

tillbringa tid med polare på sommaren e så mycket bättre än wow.

Last edited:
HAHAHAHAHA, fyfan, roligare kan det inte bli:D

Nåja: skaffa ett annat intresse, kasta datorn åt helvete, skaffa en bil/MC som du har och skruvar med.

Nu är det så att jag har en kompis som har lurat i mig att spela wow, men fan i helvete att wow skulle gå före: Arbete, kompisar eller fest - ser det mer bara som en tidsfördrift

Spelar också WOW, men det har aldrig fått gå före IRL vänner eller andra IRL aktiviteter.

spelade själv wow ett bra tag och börja tänka i andra banor.
e det värkligen värt att sitta där och lvla flera gubbar till lvl 70
och när du väl kommer dit efter den tid det tar för dig att göra det.
så ska du börja med det eviga onödiga tidsdödande grindande.
för att få den lilla lila grejen som ska hjälpa dig att till bringa yttligare
evigheter för att skaffa rep i alla jävla factions, sen ytligare lite
tid att försöka få den ultimata utrustningen som e praktiskt sett omöjligt
att få om du inte säger upp resten av dit liv och tillbringar det framför wow
och pumpar i dig cola för vara uppe lite längre??
Det är ju inte alls farligt mycket man måste nöta nu. Grinda rep behöver man ju inte längre, allting är billigare och det finns jättebra badgeloot. Vi spelar tre dagar i veckan och har klarat alla bossar i spelet så man behöver inte vara så jävla hardcore faktiskt.

Tack för alla svar. Låter som att jag får gå till sjukan (igen) för att få en ny tid till något mer passande.

När jag körde så hade jag full t6 på Paladin/Warrior, javisst tog BT/Hyjal bara runt en dag. Men så blev PvP enormt så körde där, samt så var alla i mitt guild samma sak som mig, då de satt 24/7. Efter att vi hade BT på farm, så körde vi old school instancerna MC, Naxx, AQ20, AQ40 m.m. Så vi hade att göra varje dag i minst 10 timmar... Saknar verkligen det "sociala" i wow, samt så kändes det som att man alltid var behövd överallt.

/Stenberg

Tack för alla svar. Låter som att jag får gå till sjukan (igen) för att få en ny tid till något mer passande.

När jag körde så hade jag full t6 på Paladin/Warrior, javisst tog BT/Hyjal bara runt en dag. Men så blev PvP enormt så körde där, samt så var alla i mitt guild samma sak som mig, då de satt 24/7. Efter att vi hade BT på farm, så körde vi old school instancerna MC, Naxx, AQ20, AQ40 m.m. Så vi hade att göra varje dag i minst 10 timmar... Saknar verkligen det "sociala" i wow, samt så kändes det som att man alltid var behövd överallt.

/Stenberg

Lösning: /gquit nihilum

Börja spela nätpoker istället...

Nä men jag förstår precis vad du menar. Spelade själv bort hela gymnasiet...

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!