Din målsättning inför säsongen 08?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Hur många är ni som ska vinna Rookie 1000 eller varför inte ta hem totalen i SuperBike? Vem siktar högst? Låt höra nu!

Målet är topp 5 i Rec och det kommer nog bli det svåra. Sen är det väll topp 5 på KM:n samt B-räjset på LMS. Hoppas kunna nå låga 59 tider. Men det har jag ju satsat på förut och floppat :huvet

björn

Att våga försöka bli snabb, det är ju inte så att jag håller på med det här för att det är kul att köra precis :mad:

Eftersom att det är min första säsong i R1000 så har jag ju inte full koll på vart jag kommer att hamna, men om man jämför lite tider här o där, så borde jag nog hamna i mitten segmenten nånstans.
Så mitt mål är att komma på övre sidan av mittenstrecket! (Helst typ runt plats 15 nånstans).

Sen har jag ju nummer #36 och det måste ju betyda att det kommer gå skitfort, för det gjorde det ju för Petter förra året! ;)

//Niklas

Bli snabb, snabbare och slutligen... snabbast:D

Kommer troligen ställa upp i rookie 1000 på Knutstorp, Gelleråsen och Falkenberg :yoparty

På Falkenbergsbanan är topp tio målet:gnissla

Vinna NEC, personbästa på alla banor, topp... hmm... 10 i Superbike.

Ha skoj och ingen press på mej efter som jag delar hoj med den snabbe riddaren så faller dom flesta tävlingarna bort men har tänkt mig LMS och Våler kanske Åsen,men favorit banan Anderstorp ramlar bort om i Rookie iaf REC stor chans att jag och riddaren ställer upp några tävlingar

Ny hoj och taggad till tänderna har jag som personligt mål att klippa till Ecce i alla tävlingar vi ställer upp i samtidigt. Tidsmässigt och placeringsmässigt.

Topp 5 i REC
Bli såpass snabb att jag kan placera mig vettigt i R1000.

/ Jens

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck