Var det inte en riktigt idiot som skrev något här för några månader sen som sa att han var släkt med några som hette tokyo hotell ? Eller är jag helt fel ute nu ?
Haha ingen aning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte en riktigt idiot som skrev något här för några månader sen som sa att han var släkt med några som hette tokyo hotell ? Eller är jag helt fel ute nu ?
Jepp, hade photoshoppat in sig i presskort på dom och lagt ut på bilddagboken.
Hade även lagt ut bild på en annan tjej som bodde i afrika eller nåt men som var svensk och som han påstod var hans tjej som han sprutat champange på och slickat upp. Hon reggade sig ju här och tackade den från sh som gjorde henne uppmärksam på att hon figurerade i hans dagbok.
Sen när folk inte trodde honom skulle han polisanmäla för förtal eller nåt.
Vilken jäääävla tomte...
Men vafan, du kan ju inte skriva om detta utan att lägga in en länk till tråden ifråga!
Måste... få... läsa...

Men vafan, du kan ju inte skriva om detta utan att lägga in en länk till tråden ifråga!
Måste... få... läsa...

Har man svart hoj och/eller svarta kläder ligger man i farozonen...
Det är jag som la upp den tråden.
orkar inte riktigt leta efter den![]()
men här är hans bilddagbok iallafall: http://rillemannen.bilddagboken.se
Edit: bilderna som var på tal verkar vara borttagna, men där är fortfarande lite underhållning![]()

Jag tror fan snubben är sämst i hela jävla universum på att stava. Man får ju ebola bara av att försöka läsa skiten har skrivit.
Världen var bättre innan interwebben slog igenom! Då hade Rillemannen istället skrivit sina illa stavade våta fantasier i ett kollegieblock, som han se'n hade gömt under sängen.
![]()
Ghostrider?![]()
Precis min tanke!
Vi är något på spåret tror jag nog..

du har svart ställ och hjälm, vilken färg har din gixxer?![]()

Svart/röd![]()
Betyder detta att jag är en EMO nu?![]()
Ja, dom brukar ha lite rött i håret och kommuniststjärnan t ex.

officiell förklaring "dom vill följa en grupp men har inte råd att följa den vanliga gruppen"
Riktig förklaring: dom är sne knullade och borde låsas in på söder där ändå ingen vettig människa sätter sin fot
Det är jag som la upp den tråden.
Edit: bilderna som var på tal verkar vara borttagna, men där är fortfarande lite underhållning![]()
"har täckt över plåten för häar finns såna sjuka människor host faddi host som kollar upp en sen e man körd"Det är jag som la upp den tråden.

|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|