Och träskor?Men det hade varit snyggare om ni hade haft matchande rosa overaller.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och träskor?Men det hade varit snyggare om ni hade haft matchande rosa overaller.![]()
O fjärrkontroll i hand.![]()
Coolt Himlen blev grym
http://www.flickr.com/photos/oas/show/
Det var snyggt.
Men det hade varit snyggare om ni hade haft matchande rosa overaller.![]()
Och träskor?

Blir det månne fint väder nästa helg med?
Några från Skåne som är sugna att ta en liten tripp (liten då jag har mina barn med isf) och fixa fler goa foton då?
beror på motiven
nej men, e de fint väder ska du ju ut och köra! snart vilseturer ju!
En stockholmare som ser ut som en bonnläpp???Haha japps! Den är oumbärlig när man älskar att se sig själv på bild.![]()
Den andra har jag sålt för 400.-
Tackar! Det är ett ganska haffsigt "1 minute job" men den blev cool! Det roliga är att det va fint väder den dan.![]()
Dina bilder på flick(o)r.com gick inte av för hackor må jag säga.
Thnx mate, nu kanske jag vågar slänga upp fler bilder. Får jag än mer beröm kommer jag antagligen att bli dryg och odräglig också.
Sluta göra narr av mina kläder!
Du är avundsjuk bara för att du inte har en sån här proffsig Fjällräven fotoväst som jag har!
![]()
Jag hade gärna hängt på....men då är jag förhoppningsvis uppe på Mont Blanc med skidor och kameraBlir det månne fint väder nästa helg med?
Några från Skåne som är sugna att ta en liten tripp (liten då jag har mina barn med isf) och fixa fler goa foton då?
Okej, vad har ni att bidra från igår?Fyllebilder eller ngt mer konstruktivt?
Jag presenterar Barsebäckshamn!![]()
Tja.
Har kollat det och det ser ok ut. Knäpper man korten och kollar därefter hur bilden blev i kameran, så ser det normalt ut. Har formaterat om CF-kortet samt rengjort kameran...Har inte hunnit knäppa några bilder än, ska göra det i helgen...Tack för svaren![]()
Det där ser ut exact som det jag köpte ifrån Hongkong för 600inkl frkt.jag funderar på ett batterigrepp till min 400d, mest för att den är lite liten ibland![]()
hittade detta på tradera: http://www.tradera.com/Batterigrepp_for_Canon_EOS_350D_400D-auktion-59187594
finns även på www.fotofyndet.se
men är det ngt att ha? eller är det nå kinaskit?
Har blivit lite sugen på systemkamera igen, bara för hobbyfotografering.
Har sett att Canons EOS 350D är utgående och går att få för ca 3500-4000kr lätt begagnad. Om jag kompletterar med nåt enkelt 70-200 / 70-300 så måste jag väl ha en helt ok nybörjarkamera?
Eller har ni andra tips?
Finns ny på Mediamarkt för 4490:- inkl 18-55 glugg
En stockholmare som ser ut som en bonnläpp???
Oj!HahaH! WTF!
Här kommer en cool stadsbild då din snorunge!
Sergels Torg i regnet med 10,5mm fisköga. Tyvärr hade jag inget stativ men det fick gå ändå.

Oj!
Törs ni vara ute när det är mörkt?
Är det inte bara knarkare o våldtäcktsmän ute då?
Man får ju tydligen en kniv i ryggen så fort man kliver utanför dörrn.
![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |