Känns lite lätt besynnerligt att det finns så många som beklagar sig över andras skrivsätt, speciellt att majoriteten drar all över en kam. Därför vill jag klaga på att merparten av er som är 30+ inte är synnerligen elokventa själva då ni använder "Dom", "Skärde", "Medans" och andra vanliga ord som man har gjort om för att man är lat.
Ni bör sluta klaga på andra om ni inte själva har rent mjöl i påsen så att säga. För det ni håller på med nu är rent patetiskt, det gränsar nästan till att ni spottar på oss yngre för att vi inte kan leva upp till de normer som ni anser/ansåg var livsnödvändigt när ni var i vår ålder.
Och ni bör även veta att utbildningen har blivit mycket mer krävande generellt sedan ni gick i skolan (Främst 40+), då den har blivit mycket mer tävlingsbenägen och allt handlar om goda betyg, tillskillnad från hur det var när ni var yngre då det mesta kunde tas på en höft.. Detta beror även på att vi har långt fler ämnen och informationen har utvecklats sedan ni gick i skolan. (Fast ni kanske har rätt om de människorna som går en "bygg" utbildning, eller elektricitet. Som jag av egen erfarenhet har upptäckt generellt att de är lite efter i skolan).
Så sluta vara ”gubbiga” (lärde mig det ordet av en väns barn), och vad gör ni inne? Vad jag vet så är era generationer (30, 40, 50 osv.) sådana som är ute och leker och inte kan något om datorer (generellt, får ju inte dra alla över en kam). Skämt åsido, men det är faktiskt hoj väder i stora delar av landet enligt SMHI.
Med vänliga hälsningar
Viktor
.PS.
Kan det försvinna människor från denna siten på grund av att många av er som svarat i denna tråd är så JÄVLA (Versaler) dryga (elaka, näsvisa, ironiska utan ironi) mot allt och alla, om ni nu är inne i "ZoMg jag är 30år och börjar bli gammal, så jag måste visa att jag fortfarande kommer ihåg hur det var när jag var yngre, fast nu kan jag gömma mig bakom en skärm så jag kan spotta och rövknulla alla" så kanske det blir bättre om ni är tysta istället för att vara spydiga. Ni är så jävla patetiska så jag skäms för er. Sluta vara så jävla dryga, så kanske nya människor vågar komma hit.DS.