FIREFOX! (Bokmärken)

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
vet inte varför o det är andra gången det händer... alla mina bokmärken bara försvinner precis som om ja precis installerat FF...:huvet är måttligt irriterad över detta! :mad: har sökt i datorn i hopp om att hitta filen som FF sparar bokmärken i men utan önskat resultat (hittar IE bokmärken men det är knappt hälften)
skulle va mkt tacksam om ngn vet hur man återställer detta!!!

//Brink

Leta efter "bookmarks.html" på din C: disk. Tryck CTRL-F i Windows Explorer för att söka. Om du byter konto-namn, typ växlar mellan Administratör och KalleUser kan jag tänka mig att du inte hittar dina bokmärken.

tackar har installerat det nu!!:pannkyss (fhett bra o nå bokmärkena på resande fot med!:tummenupp)
hittade supporten via din länk med där dom förklarade att FF har ett backup-sys för bokmärkena så ja följde deras sätt o återställa o nu har ja alla igen...(fan att ja inte hittade det FÖRSTA gången detta hände :huvet )

även ett tack till dig Andersbrink för visat intresse!!! :pannkyss
(hittade filen för övrigt men ja fick inte det o funka så...:gnissla )

Har du möjligtvis kört SpyBot Search and Destroy?
Har märkt att det programmet klipper bookmarks.html i C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nnn.default så jag brukar alltid döpa om filen *.html till *.htm_ eller liknande innan jag kör SSD.

//\//\

Har du möjligtvis kört SpyBot Search and Destroy?
Har märkt att det programmet klipper bookmarks.html i C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nnn.default så jag brukar alltid döpa om filen *.html till *.htm_ eller liknande innan jag kör SSD.

//\//\

aaah...jo det kör ja...aja nu vet ja var backupen finns o hur man återställer så!!
men tack ändå!! :tummenupp

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back