Idag är jag förbannad därför att...

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja

Jaha, det är sånadär uttryck ni gamlingar slänger er med :D

(jag brukar skämtsamt använda det vid dom fåtal tillfällen då jag försöker göra mig äldre än jag är, samma sak med "kannringar" och "har du borrat kannorna på den här knarren" eller "har du rensat karburatorn" såna som Jörgen uppskattar om vi ungdomar pratar som dom :D )
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Riktigt förbannad för att jag sitter 03:00 på SH och kan omöjligt sova hur mkt jag än försöker !

Faan jag ska ju upp imorn, starta upp HOJEN !!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jaha, det är sånadär uttryck ni gamlingar slänger er med :D

(jag brukar skämtsamt använda det vid dom fåtal tillfällen då jag försöker göra mig äldre än jag är, samma sak med "kannringar" och "har du borrat kannorna på den här knarren" eller "har du rensat karburatorn" såna som Jörgen uppskattar om vi ungdomar pratar som dom :D )
Om jag inte minns fel, så skiljer det väl flera månader på er.
 

Dominator-Rocks

Guest
Jaha, det är sånadär uttryck ni gamlingar slänger er med :D

(jag brukar skämtsamt använda det vid dom fåtal tillfällen då jag försöker göra mig äldre än jag är, samma sak med "kannringar" och "har du borrat kannorna på den här knarren" eller "har du rensat karburatorn" såna som Jörgen uppskattar om vi ungdomar pratar som dom :D )

:arsele
Dra helvet!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att det är så många fega människor som inte vågar stå upp för vad de tycker på riktigt.

Om en människa lurar människa efter människa efter människa, håller på gör idiotiska saker och ljuger om det mesta och alla vet vem han/hon är och alla tycker att det är helt värdelöst med det beteendet så borde väl nån kanske börja våga säga det på riktigt?? Att inte låta honom/henne bara fortsätta som vanlig borde väl vara självklart för de flesta????

*suck*
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
För att det är så många fega människor som inte vågar stå upp för vad de tycker på riktigt.

Om en människa lurar människa efter människa efter människa, håller på gör idiotiska saker och ljuger om det mesta och alla vet vem han/hon är och alla tycker att det är helt värdelöst med det beteendet så borde väl nån kanske börja våga säga det på riktigt?? Att inte låta honom/henne bara fortsätta som vanlig borde väl vara självklart för de flesta????

*suck*

Vad har jag gjort nu då...?
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
För att det är så många fega människor som inte vågar stå upp för vad de tycker på riktigt.

Om en människa lurar människa efter människa efter människa, håller på gör idiotiska saker och ljuger om det mesta och alla vet vem han/hon är och alla tycker att det är helt värdelöst med det beteendet så borde väl nån kanske börja våga säga det på riktigt?? Att inte låta honom/henne bara fortsätta som vanlig borde väl vara självklart för de flesta????

*suck*

Jo.. Men ca halva världens popolution är ju tjejer och de behövs ju, tyvärr, fortfarande för att göra barn så vad kan man göra... Det är bara att gilla läget :näsblod
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jo.. Men ca halva världens popolution är ju tjejer och de behövs ju, tyvärr, fortfarande för att göra barn så vad kan man göra... Det är bara att gilla läget :näsblod

Det roliga är ju att om du menar att det är tjejer som inte säger ifrån så är det mest killar som i det här läget inte säger ifrån och ber människar fara åt h-----e!!!!! det tycks massa bakom ryggen men ingen vågar göra nått åt han!!!!!!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Säg ifrån du då? skilj dig från den fega massan? Vad är problemet? :)

*ler*
Hade kunnat göra det men det funkar inte riktigt att göra det ensam (måste vara flera som visar tydligt vad de tycker) och inte här på forumet för då klassas det som personligt påhopp och inläggen blir borttagna???

Men mycket möjligt att det kommer att hända under sommaren då man säkert lär springa på människan i fråga.

Tills dess. Jag är förbannad. :gnissla
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
*ler*
Hade kunnat göra det men det funkar inte riktigt att göra det ensam (måste vara flera som visar tydligt vad de tycker) och inte här på forumet för då klassas det som personligt påhopp och inläggen blir borttagna???

Men mycket möjligt att det kommer att hända under sommaren då man säkert lär springa på människan i fråga.

Tills dess. Jag är förbannad. :gnissla

Du är arg för andra inte gör något men samtidigt vill du inte göra något själv, är inte du en av dem fega då:va Säg till personen i fråga vad du tycker, sedan får du det ur världen, elaka människor är ingen ide att omge sig med :pannkyss

:mad: internetbanken, jag visste att jag aldrig skulle skaffa den. :argpådato
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Du är arg för andra inte gör något men samtidigt vill du inte göra något själv, är inte du en av dem fega då:va Säg till personen i fråga vad du tycker, sedan får du det ur världen, elaka människor är ingen ide att omge sig med :pannkyss
:mad: internetbanken, jag visste att jag aldrig skulle skaffa den. :argpådato

Jo jag vet. Jag har inte sådana människor runt mig. människor runt mig vet exakt vad jag tycker och tänker om dem. jag är sådan.
Var från början ute efter att faktiskt försvara en helt annan människa som blir utsatt för idioti av just personen som är en idiot. Och då jag inte har blivit utsatt för sådant själv kan jag inte hålla på börja gorma heller.
men skit samma. I slutändan kanske det kommer till att jag säger ifrån ändå så kanske andra följer mitt exempel osv.
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
För att jag har fått kostnadsförslag på en försäkring som verkar "vettig" och ska få offerten hemskickad.. Sen när den inte kommer och jag ringer igen för att be dom skicka den på nytt får jag helt plötsligt inte teckna just den försäkringen :mad Okunniga säljare och människor på samma försäkringsbolag som säger helt skilda saker :machinegu
 

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
JA-a
någon som är läkare eller allmänt skarp på vår anatomi?

jag har ont inuti vänster rövhalva, ungefär 10 cm nedanför ländryggen.. nej jag har inte haft våldsamt bögsex eller någon annan form av penetrerande verksamhet..

det känns som en nerv som ligger illa till, ungefär som när man lyckas träffa sweet-spoten aka cp-nerven i armbågen med undantaget att smärtan är konstant och tio resor värre..

jag blir förbannad för nu har jag legat sömnlös i två nätter och kan inte ens ställa mig upp som folk :mad
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top