R1 -03 goes najsigare

Skojar ju bara bubben, den blev jättefin !:tummenupp :pannkyss

nu fick du det att framstå som om jag grinar över att alla inte gillar resultatet och öser ryggdunk över det... det känns onajs :crash

alla kan inte ha samma smak som mig, för jag har bäst smak :dummer

nu fick du det att framstå som om jag grinar över att alla inte gillar resultatet och öser ryggdunk över det... det känns onajs :crash

alla kan inte ha samma smak som mig, för jag har bäst smak :dummer

Och då ska jag låta dig fortsätta att tro det.:D

Fan, blev ju schnyggt satan det där, Andreas! Nu blev jag ju sugen på klibbor till mitt ök också...Hur funkar det där? Är det tillskuret och klart att montera?

Fan, blev ju schnyggt satan det där, Andreas! Nu blev jag ju sugen på klibbor till mitt ök också...Hur funkar det där? Är det tillskuret och klart att montera?

Jag ritade, önskade och bönade. Sen damp det ner lite dekaler att kladda dit :) Det är mattias som skurit ut dem åt mig och klistrat det svåra, alltså kuts och det svarta i magkåpan. Jag klibbade de stora, rimstrajpsen och dekalerna i krom.

Jag ritade, önskade och bönade. Sen damp det ner lite dekaler att kladda dit :) Det är mattias som skurit ut dem åt mig och klistrat det svåra, alltså kuts och det svarta i magkåpan. Jag klibbade de stora, rimstrajpsen och dekalerna i krom.

:tummenupp jag funderar på go überghey och köra nån sorts tribalmönster i vitt, men det bygger nog på om det är data eller handskuret...Kan ju bli rätt avancerat att handkarva nåt sånt?

Mattias? Input, kind Sir!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...