Kärlekstrubbelstråden

Det verkar i nuläget som att det där med att hon bara ville vara min vän var en nödlögn...som hon beteer sig i nuläget vill hon inte vara min vän alls...:va

Så jag får vackert dra mig undan å erkänna att ni andra här i tråden hade rätt hela tiden..:huvet

Nu börjar ölen ta slut här hemma...så det är väl lika bra att dra ut med några kompisar å se om jag inte kan hitta mig en fru ikväll...wish me luck :fyllisar

Trist att det blev så men ibland är det ett surt äpple man biter i. Du gört rätt i att backa undan iaf, det kanske löser sig med tiden om ni ger varandra lite utrymme bara...

Hittade du någon fru när du var ute? ;)
 
Trist att det blev så men ibland är det ett surt äpple man biter i. Du gört rätt i att backa undan iaf, det kanske löser sig med tiden om ni ger varandra lite utrymme bara...

Hittade du någon fru när du var ute? ;)

Japp...jag hoppas det iaf ;) det blev en bra kvällnattmorgon....:)
 
Jag trodde att vi hade gått igenom det här i en annan tråd. Första dejten ligger man inte på, för då kommer man undermedvetet att tycka att hon är en vidrig hora. Andra dejten däremot, då är det dags. Man vill ju inte riskera att fästa sig känslomässigt vid nån som är som att knulla ett lik eller kanske jävligt hårig.

Får man inte ligga på andra dejten är det en frigid subba som förmodligen är flata. Sånt där känner man ju på sig.

Lite sent men ändå:yoparty :yoparty
 
Såna som 08:or får av att snubbla på fester i gbg ;)

....Tydligen

:fakta :fakta :fakta

Hörru vi har en plåt kvar till Hoj-x nu i helgen, ska du med ? På Riktigt

Tror att dom har ett lekrum och bollhav på Däck 6...
 
Bjussar du?:D
Ja i ett bollhav kan du väl ändå inte göra fler ärr eller?

Hytten är redan pröjsad, men dina paraplydrinkar får du dega själv !


Hoppas fan att det inte går, räcker nu...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top