Även att inlägget genomsyras av ironi så kan jag inte låta bli att undra vad relevansen är i detta svar?
Ingen relevans alls så klart, precis som alla andra gånger han dragit den liknelsen de senaste tre åren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Även att inlägget genomsyras av ironi så kan jag inte låta bli att undra vad relevansen är i detta svar?
nu fick man sig lite söndagsunderhållning också.. helt underbart! jag ska citera hela bunten imorn när jag kan göra det under arbetstid istället för att slösa min egen tid..
men först vill jag bara påpeka det hysteriskt roliga i att jag presenterade siffror från 2006-2007 som du (markus) dubblerade utan någon som helst anledning.. sedan påstod du att det anländer 20 000 muslimer varje år vilket är helt fel (jag redovisade för det också)..
då är min fråga såhär: är det den här debattekniken du lär dig i din "riktiga skola"? om så är fallet skulle jag verkligen råda dig att byta lärosäte.. för det är riktigt skrattretande att se hur du, som normalt sett är relativt sansad, spyr ut faktafel och förvrängda siffror bara för att få.. ja vadå? idiotstämpel? grattis isåfall..
du har precis klamrat dig fast vid messiahs nivå med den skillnaden att messiah inte visar några fakta öht (vilket i sig är tragiskt) medan du redovisar fakta som du själv kommer på eller fantiserar upp.. (vilket är mer tragikomiskt).. en blind leder en blind..
fakta vill jag ha! redovisa lite fakta som kan stödja era påståenden och bestrida mina! så svårt kan det väl inte vara?
jag ska citera hela bunten imorn när jag kan göra det under arbetstid istället för att slösa min egen tid..
Spelar roll hur många det är ?!
1 är 1 för mycket !
HAHAHAHAHAAAAA![]()
Så ja, nu ska vi nog få tyst på dem!![]()

hähä, du tar orden ur munnen på mig broder !![]()
nu fick man sig lite söndagsunderhållning också.. helt underbart! jag ska citera hela bunten imorn när jag kan göra det under arbetstid istället för att slösa min egen tid..
men först vill jag bara påpeka det hysteriskt roliga i att jag presenterade siffror från 2006-2007 som du (markus) dubblerade utan någon som helst anledning.. sedan påstod du att det anländer 20 000 muslimer varje år vilket är helt fel (jag redovisade för det också)..
då är min fråga såhär: är det den här debattekniken du lär dig i din "riktiga skola"? om så är fallet skulle jag verkligen råda dig att byta lärosäte.. för det är riktigt skrattretande att se hur du, som normalt sett är relativt sansad, spyr ut faktafel och förvrängda siffror bara för att få.. ja vadå? idiotstämpel? grattis isåfall..
du har precis klamrat dig fast vid messiahs nivå med den skillnaden att messiah inte visar några fakta öht (vilket i sig är tragiskt) medan du redovisar fakta som du själv kommer på eller fantiserar upp.. (vilket är mer tragikomiskt).. en blind leder en blind..
fakta vill jag ha! redovisa lite fakta som kan stödja era påståenden och bestrida mina! så svårt kan det väl inte vara?
Om det är fakta du vill ha:
Nedan inlägg saknar 16 versaler och innehåller minst 13 grammatiska fel.
Om du vill bli tagen på allvar så skulle det inte skada att jobba lite på skrivkunskaperna.
Så det finns alltså vuxna svenskar som på riktigt är rädda för att muslimerna ska "ta över" Sverige.
Det är sjukt.
Ja det gör de garanterat.
Nu går så klart inte detta att jämföra, och det vet du.
40-60% av befolkningen i mellanöstern sympatiserar med Al Qaida. Säkerligen betydligt fler med Hamas.
Den dag då 40-60% av amerikanerna vill döda abortläkare med stöd av bibeln kan du återkomma med ditt värdelösa resonemang.
dela varje antal med hälften så får du fram de som faktiskt har beviljats asyl.. lite skillnad..Stor trumma du slår på. Kul!
Vad är det för fakta du vill ha? Hur många muslimer som invandrar till Sverige låter det som, om än det dränks i din vilja att producera många ord.
Här har du i alla fall några, detta är bara asylsökande:
Eritrea 878
Somalia 3349
Irak 18559
Iran 485
Jag vågar påstå att hela gänget är muslimer. Högst sannolikt. Ta bort några så är det ändå väl över 20.000. Slå på anhöriginvandringen så kan du säkert dubblera, inte fan vet jag, jag bryr mig egentligen inte om det är 17.000 eller 27.000 heller, det är inte det saken handlar om för egen del.

har du någon koll på hur många finländare som kommer till sverige? hur stor del av invandringen som kommer från norden och europa?- Du sporthojarn... ta en titt i dagstidningen och se vad som hände med Serbien.. eller ska man säga - KOSOVO.

"Antalet asylsökande ökade kraftigt i fjol - liksom andelen sökande som fick ja redan i första instans, visar nya siffror som TT tagit fram. 93 procent av utredningarna kring irakier slutade med ett direkt ja. Flest direkta uppehållstillstånd - 99 procent - gavs till människor från Somalia."dela varje antal med hälften så får du fram de som faktiskt har beviljats asyl.. lite skillnad..![]()
"Antalet asylsökande ökade kraftigt i fjol - liksom andelen sökande som fick ja redan i första instans, visar nya siffror som TT tagit fram. 93 procent av utredningarna kring irakier slutade med ett direkt ja. Flest direkta uppehållstillstånd - 99 procent - gavs till människor från Somalia."
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_745209.svd
den källan som kan redovisa sådana procenttal skulle jag vilja se.. det närmaste jag har kommit är att 90% av befolkningen i de aktuella länderna "starkt motsätter" sig terrorism i alla former..

Här har vi en trevlig prick som representerar muslimernas åsikter och värderingar
Long story short... - Om du inte är muslim förtjänar du att dö.
http://youtube.com/watch?v=maHSOB2RFm4
lite mer
http://www.youtube.com/watch?v=JKUoxbR9mwA&feature=related
Trevligt rättssystem de har..
http://youtube.com/watch?v=iD7qMS95CKI&feature=related
"Så det finns alltså vuxna svenskar som på riktigt är rädda för att muslimerna ska "ta över" Sverige.
Det är sjukt."
- Du sporthojarn... ta en titt i dagstidningen och se vad som hände med Serbien.. eller ska man säga - KOSOVO.
PS
Fan va jag längtar till hojsäsongen drar igång så slipper jag fördriva tiden i OT-forumet och retas med folk![]()
då är frågan vem man ska lita på.. en artikel i svd eller migrationsverkets egna statistik?"Antalet asylsökande ökade kraftigt i fjol - liksom andelen sökande som fick ja redan i första instans, visar nya siffror som TT tagit fram. 93 procent av utredningarna kring irakier slutade med ett direkt ja. Flest direkta uppehållstillstånd - 99 procent - gavs till människor från Somalia."
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_745209.svd
nej, jag vill att du ska redovisa de källor som du använder när du presenterar dina fakta.. det är inte så mycket begärt.Om du vill ha källan, kolla med korvgubbe om han har den kvar i sin PM-låda.
Det var från Svt Text för något år sedan.
Jag lär inte kunna hitta den igen, inte lägga tid på det just nu i alla fall. Jag ska rädda världen ett tag.
Bara du inte börjar dumma dig nu likt ni stollar alltid gör, dvs först förneka, sedan när ni får källan smetad i fejset så börjar ni förklara. Om du har intresse av att förklara fenomenet kan du börja redan nu och inte invänta lämplig tidpunkt att byta spår, som ni dårar alltid gör när ni blir överbevisade.
![]()
men nu vrider ni ämnet.. från början handlade det väl om att vi ska bli ett sverigearabien? eller har ni ändrat er?
nej, jag vill att du ska redovisa de källor som du använder när du presenterar dina fakta.. det är inte så mycket begärt.
då tycker jag att du ska titta tillbaka en sida eller två och se hur befolkningsutvecklingen faktiskt ser ut.. eller missade du det med flit?Fö regen del ifrågasatte jag senare raljerandet när någon påstod att Sverige skulel bli "muslimskt" då jag inte sett någon beräkning, något man f.ö. kunde önska att någon av de bildade eller till och med du själv kunde bidra med. För du förstår väl att den folkgrupp som ökar snabbast är den som blir störst till sist? Oavsett hur många det är i andra folkgrupper.
Jag har inte källan framför mig och jag ser ingen anlednign att ifrågasätta den så visst är det en märklig förfrågan. Om du säger att det kommer regna imorgon så ber jag inte om källan till det.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |