JoUh
Gudomlig sporthojare
Trist att så många verkar ha så naiv inställning till islams spridning.
Undrar hur det kommer att se ut i Europa om ca 50 år.
Undrar hur det kommer att se ut i Europa om ca 50 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag gör om så jag har rätt från början.Problemet är ju att du har fel redan från början ...
Jo, det var nog Southpark jag menade, om det är den där alla ser ut som snögubbar...
Åldersgrupp vet jag inget om, grannens ungar som är 7-10 år är fanatiska anhängare av det i alla fall.
ÅAS är dom storkonsumenter av all skittv från USA, nåt är allvarligt fel när småungarna leker "Jackass" och två av tre "uppdrag" leder till att någon av dom springer gråtande till mamma...![]()
Ok, jag gör om så jag har rätt från början.
För att det ska bli helt rättvist så räknar vi bara folk som tillhör ett muslimskt samfund och Svenska kyrkan, eftersom ateister inte är så intressant.
2007 fanns det enligt SST 100.000 registrerade muslimer i Sverige.
75 % av Sveriges befolkning är medlemmar i Svenska kyrkan.
Det ger ca 6,9 milj medlemmar i Svenska Kyrkan, räknar vi med muslimerna till de troende så har vi totalt 7 miljoner troende, varav knappt 1,5 % har Islamisk tro.
Nu räknade jag på officiella siffror, ska man sitta och gissa på siffror kan man ju få det till vad man vill.
Varför envisas du med att behandla deras jävla religion lika religiöst som de själva?
Religion är för idioter.
Håller med dig!
För övrigt, detta är ett Sporthojsforum där vi citat "diskuterar sporthoj" slutcitat. Religion är skit & hör ej hemma i detta forum, ta debatten någon annanstans!
Ledsen att behöva göra dig besviken.Jag tycker det är synd att även du som en av de mer sansade måste spåra ur fullständigt...
Om inte annat får vi väl skylla oss själva år 2157

Man vet inte om man ska skratta eller bli rädd. miljontals av de där våldsivrarna är redan på plats.
Man kan i alla fall glädjas åt att ett gäng strök med även denna vecka.
Hur ska det någonsin bli lugn i regionen med sådana barnprogram, snacka om grundläggande samhällsproblem.
För övrigt var det dålig produktion. Gamla gubbar i Kistaoveraller och kärringar i klassisk påskutstyrsel.
.................
huvet på schpiken där, här har vi ännu en islamälskare mao![]()
...................

Mördarkanin för de yngre och Fathi Hammad för de äldre. Hamas har inte glömt någon. De obildade stackarna har ju ingen chans, hjärntvätt från alla håll sedan barnsben.
Kan det ha något med en humanism och öppenhet/förståelse för individer att göra? Kanske? Istället för att hata/förakta så försöker man förstå och kanske påverka istället, det brukar (konstigt nog) fungera bättre.Det roliga/konstiga med den här och andra diskussioner, något jag aldrig förstått, är:
Varför är det de som egentligen står längst från muslimerna som beskyddar dem mest? Djurrättsmänniskor, feminister, vänstersympatisörer - alla klär sig i islams skrud och begär att fler kommer hit och halalslaktar, förtrycker kvinnor och hyllar religionen över något annat. Det är ju motsatsen till de åsikter palestinasjalarna predikar vanligtvis, någon som vet hur det blev så här?
Kan det ha något med en humanism och öppenhet/förståelse för individer att göra? Kanske?
Att en vegan "förstår" varför man måste halalslakta är för mig konstigt, likaså att en feminist "förstår" att man ska könsstympa eller öva kast med tonårsdotter från balkong.
Vad jag tror Martin syftar på är att i en rättstat är man oskyldig tills motsatsen är bevisad och att vissa människor själva använder den livsåskådningen samt att de världsliga problemen skulle troligen inte bli lättare om det motsatta gällde vissa grupper.
Om det är det han syftar på förstår jag inte sammanhanget.
Jag begriper som sagt inte varför djurrättsaktivister vill få hit nya barbariska sätt att slakta på. That's it.
Jag är ganska säker i att det inte är så många djurrättsaktivister som vill införa hallalslakt som gängse slaktmetod i Sverige.
Hos oss i den civilicerade världen krävdes det bara två världskrig och en sissådär 60-70 miljoner döda för att få demokrati, yttrandefrihet och mänskliga rättigheter och för att hajja att man inte får självmordsbomba andra!
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |