H J ä L P ! ! !

• Thread starter Thread starter Dropdead
  • Start date Start date

Dropdead

Guest
Jag söker desperat efter en vänlig själ som kan tänkas ställa upp på att göra mig och Karin världens tjänst...

Saken är den att vi som bekant skall ha en vårbrasa utanför WCX-lokalen nu på lördag samtidigt som vår fest 7000 kg kärlek går av stapeln. För att kunna ha en brasa behövs som bekant lite ved.

Vi har fått tag på ved. Men ingen av oss har någon som helst möjlighet att hämta det.

Vi får lov att hämta gratis på Multico Göteborg AB (http://gulasidorna.eniro.se/query?w...3467&referring_what=cs&search_word=0317792272), som ligger på ringön. Men detta skall hämtas nu på fredag 29/2 innan klockan 13.

Själv jobbar jag till klockan 15 då och har ingen som helt möjlighet att ändra min tid då jag har möte med distriktschefen. Karin befinner sig i uppsala och är inte i göteborg förrän kl.18.

Finns det NÅGON underbar människa som inte bara har tid att hämta ved, utan dessutom en tillräckligt stor bil att frakta allt på? Om så är fallet blir ingen gladare än vi och självklart bjuds det på öl och mängder av kramar som tack för hjälpen på den stora festen 1/3.

Ett litet förtydligande: Vi behöver alltså hjälp med att hämta veden (träskrot/trasiga träpallar) från ringön och antingen köra den direkt till WCXlokal på fältspatsgatan 13, ELLER lagra den någon annanstans, tills dess att jag och Karin kan komma och hämta upp det.

Snälla, nån? :Bugar

Hmm...kanske kan vara bra att ta mitt mobilnummer om det skulle vara så att någon faktiskt har möjlighet att ställa upp.
jag befinner mig nämligen på jobbet 12-21,30 imorgon torsdag, men kan alltid svara på sms om det är så.

0702-848601
/Anna

Last edited:
Är ledig på fredagen men har tyvärr ingen bil i nödvändig storlek tillgänglig.

Hur sugen är Karin på saker och ting?

RickZ är vår hjälte! Tusen tusen tack för hjälpen!!! :Bugar :Bugar :Bugar

det är rätta takterna man ska ställa upp förvarandra om rickz tänker dyka upp på lördag så ska jag bjuda på en shot och en bärs för att han ställde upp för dej sånt ska belönas :tummenupp :tummenupp

RickZ är vår hjälte! Tusen tusen tack för hjälpen!!! :Bugar :Bugar :Bugar

det är rätta takterna man ska ställa upp förvarandra om rickz tänker dyka upp på lördag så ska jag bjuda på en shot och en bärs för att han ställde upp för dej sånt ska belönas :tummenupp :tummenupp

Glöm inte Pinky som oxå hjälper till! Han kan ta kramarna så tar jag öl och spriten :D

Last edited:
Men visst, hurra för Rickz. :mad:

Visste inte i skrivandets stund att du skulle hjälpa RickZ, men självklart är vi jätteglada att även du ställde upp! Jag lovar att vara extra snäll mot dig på lördag. :tungan

En annan kompis hade förresten också kört dit lite träpall, så vårbrasa lär det bli av! Med besked! :banana

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back