Akut stövelfråga!

JonasR1

Gött mos i motorn, Röjmon
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Har precis fått hem mina arlen ness 1064 shift stövlar efter att jag skickat tillbaka dem till fc-moto eftersom jag tyckte det var fel på dem.
Nu har jag fått tillbaka exakt samma par på grund av att dem inte tyckte det var
något fel.

Felet är att den vänstra sulan är ojämn, stöveln dippar liksom inåt när man går och står, så nu undrar jag ska det vara så här, fyller det någon funktion och är det jag som har fel, eller ska jag förbereda min argumentation för att få ett par nya?

Tyska webshoppar... Jag säger då det. Vad skönt det hade varit att kunna åka till en butik och peka och visa varför du är missnöjd, va?

Tyska webshoppar... Jag säger då det. Vad skönt det hade varit att kunna åka till en butik och peka och visa varför du är missnöjd, va?

Billiga internethandelns baksida...

Håller faktiskt med Mattias.
-men Svenska handlare måste skärpa sig när det gäller service och leveranssäkerhet. Allt för ofta tar det på tok för lång tid att få hem saker och det är inte alla gånger det kommer rätt saker heller. Ibland funkar det bra.

Dal-Mausen

...

Skitsamma du ska inte gå långa promenader med dem, när jag går i mina ser det ut som jag har blivit påsatt av John Holmes men sköna när jag sitter på hoj:tummenupp

Jo jag vet att man ska handla svenskt, men nu är det inte riktigt det jag undrar över utan om det är något fel eller om det nu ska vara sådär mot förmodan?

Jo jag vet att man ska handla svenskt, men nu är det inte riktigt det jag undrar över utan om det är något fel eller om det nu ska vara sådär mot förmodan?

Jag tror inte att det är en feature, mer åt bug-hållet. Du får väl åka till en fysisk butik och kolla på ett annat par.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!