Filmbilden

The matador?

EDIT: Jag är hur säker som helst att jag sett filmen på dina bilder, men jag vet inte vad den heter. OM jag har rätt så får ni en ny bild senast i morgon bitti!

över och ut//spenk

Last edited:
The matador?

EDIT: Jag är hur säker som helst att jag sett filmen på dina bilder, men jag vet inte vad den heter. OM jag har rätt så får ni en ny bild senast i morgon bitti!

över och ut//spenk

Japp, The Matador....tråden är din :tummenupp

Fan, såg ju den nyss. Dom till höger ät privat detektiver, de till vänster är bror och fru till en knarkare mamma vars lilla dotter har försvunnit. Efter mycket om och men visar det sig att brodern ordnat att ungen skall bo hos polis chefen, för att inte växa upp med en galen pundar morsa som bryr sig fan om ungen. Men vaffan hette den... :va

Fan, såg ju den nyss. Dom till höger ät privat detektiver, de till vänster är bror och fru till en knarkare mamma vars lilla dotter har försvunnit. Efter mycket om och men visar det sig att brodern ordnat att ungen skall bo hos polis chefen, för att inte växa upp med en galen pundar morsa som bryr sig fan om ungen. Men vaffan hette den... :va

Jaha, tack för att du besparade mig nöjet att själv se den.

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back