Sviker Jorpes??

Jag har fattat det som att det handlar om en övergång till 4hjul och 2takt med styrning från Lidl. Kan ngn mer initierad bekräfta?

Jag har fattat det som att det handlar om en övergång till 4hjul och 2takt med styrning från Lidl. Kan ngn mer initierad bekräfta?

ja det stämmer, var tydligen nåt samarbete med Saab Rallyavdelningen.

Han ska tränas av "Karlsson på taket".

En rökridå!????!:D

Min gissning, baserad på ett väldigt långt livs erfarenhet, är att han nu (äntligen) har kommit i den åldern där man faktiskt redan på vintern kan avgöra om man är snabb, dvs, han känner sig snabb. Och känner man sig snabb, så behöver man en snabb hoj. Då skaffar man sig en snabb hoj och så skiter man i vårträningen och litar på att känslan bara finns där och stannar där. Och så köper man sig en 1000 :) Plättlätt (om än lite outprövat)

Jag har en kompressor. den går att stänga av/på.

:ajjabajja Du ska ju blåsa försiktigt ju ... Inte katten behandla ladys som däck.. :lol

Jag har en dammsugare. Hade jag bara vetat hur den funkar hade jag kunnat ge tjejen sugmärken med den!

:D Dax att lära sig använda den på rätt sätt ... Till att städa med.. Inte något annat ...
Jisses! Stackars din dam... Bara du inte får för dig att testa på henne!! :D

Last edited:
Hemska rykten går om att Jorpes skall klassa ner sig till R-1000 :va

1000? Riktigt kul år det här kommer bli om så många gamla godingar ska bråka i samma klass!

Kanske ett nytt år 2004 ? :)

fan vad fin du vart på bild,med sådan framgångsrik promotion så får jag skruva åt dig i år oxå antar jag,mozzberg,du behöver inte betala för att jag ska snurra på fjädringen åt fel håll nu när ni inte kör emot varandra:tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...