R1 och R6-tråden!

Någon som vet om det finns "nocut" kraschpuckar till R6-02 ?

Yamaha Orginal är de enda jag vet på rak arm.
Men de är inte så värst billiga ca 1500:-:näsblod

5SLW07410000_HRpuckS.jpg


Saken är den att han vet ju inte vilka knappar han tryckte på och i vilken ordning.

Jag tror faktskt att proceduren står i instruktionsboken, vill jag minnas iaf! Du vrider om tändningen & håller sedan "Select"knappen intryckt i minst 2 sekunder så slår den om.
 
Last edited:
Hur ska jag göra som har både R1 & R6 då?:va
Då får jag ju hoppa mellan två trådar.:mad:[/QUOTE]

Ha ha, ja hur gör alla andra som har fler än en hoj i garaget?
Jag har 3 olika hojar men tycker inte det är ngn bra ide att starta EN tråd för de tre modellerna. :)

Är det någon som vet om det är samma blå färg på R1:ans 07:a och 08:a?
 
Last edited:
Ha ha, ja hur gör alla andra som har fler än en hoj i garaget?
Jag har 3 olika hojar men tycker inte det är ngn bra ide att starta EN tråd för de tre modellerna. :)

Är det någon som vet om det är samma blå färg på R1:ans 07:a och 08:a?

Ja, men har men en Yamaha -R hoj så borde man ju kunna samsas i en & samma tråd?:va Men sorry för min åsikt då...:(

Ja det är samma färg. 0564 Deep Purplish Blue Metallic C (DPBMC)
 
Last edited:
Ja, men har men en Yamaha -R hoj så borde man ju kunna samsas i en & samma tråd?:va Men sorry för min åsikt då...:(

Ja det är samma färg. 0564 Deep Purplish Blue Metallic C (DPBMC)

Hur mycket kan du egentligen? Dig vill jag ta en grogg med någon gång!
 
En fråga till er som har kört både nån gammel-R1:a och en Fireblade 929. Jag har haft en R1 -98 och en R1 -00, supernöjd med båda. Tror ni att jag skulle uppleva Bladen som tråkig på något sätt, eller kan den vara ett likvärdigt alternativ till att köpa R1 igen? Jag kör en hel del bana.
 
En fråga till er som har kört både nån gammel-R1:a och en Fireblade 929. Jag har haft en R1 -98 och en R1 -00, supernöjd med båda. Tror ni att jag skulle uppleva Bladen som tråkig på något sätt, eller kan den vara ett likvärdigt alternativ till att köpa R1 igen? Jag kör en hel del bana.

Kör du en hel del bana så skulle jag inte välja en gammelblade före en gammel R1:a. Bladen är "bättre" vid vanlig gatåkning.
 
Kör du en hel del bana så skulle jag inte välja en gammelblade före en gammel R1:a. Bladen är "bättre" vid vanlig gatåkning.


OK tack! Det är väl ungefär vad jag har fått för mig också. Bladen har vissa fördelar på papperet men R1:an verkar ändå lite mer race-mässig.
 
Hallå grabbar och tjejer i R6-tråden!
Har inte en R6a än, men jag vill ha.

Vad är ett skäligt pris för en R6a årsmodell 2003, 1500-2000 mil och något slipon? Fullservad etc.
 
En fråga till er som har kört både nån gammel-R1:a och en Fireblade 929. Jag har haft en R1 -98 och en R1 -00, supernöjd med båda. Tror ni att jag skulle uppleva Bladen som tråkig på något sätt, eller kan den vara ett likvärdigt alternativ till att köpa R1 igen? Jag kör en hel del bana.

Jag har kört båda och röstar R1. Åker du mycket bana så är det ju betydligt mycket lättare att hitta delar till R1 dessutom. För det brukar ju kunna gå åt.
 
måste byta ut mina framblinkers, nån som har förslag på ett par scyssta? dom ska inte stå ut så värst. tack

Det finns bara ett alternativ, dessa Jag fick hem mina igår och fyfan vad de är snygga. De finns till R6.an också så det e bara o köpa. 5 dagar tog leveransen från att jag lade beställningen :tummenupp
 
Back
Top