Fatal Head On Motorcycle Collision

vill minnas att det är från ungern och att den han (kan såklart vara en hon med) kolliderar med dör.

Den har varit uppe förut vill jag minnas. Jävligt onödig olycka....

undra om ångesten han smyga sig på. Fyfan vad jag tycker synd om han som blir påkörd

Äh, det är fejk. Sådant kan inte hända det vet väl alla att sh-förare har full koll på allt... :rolleyes:

Shit pommes fritt!!

Därför ska man inte göra en omkörning innan en kurva :p Man liksom kände med hur omöjligt det var att fullfölja giren där...

Har varit nära läskigt nära en liknande olycka på bogan när en sporthoj va långt över på min sida och strök min vänstra arm, spelar ju ingen roll om man själv kör lungt när det finns folk som ska köra sina bombarepor och skiter i allt och alla.:mad:
Har inget i mot att folk ska köra fort men håll er då för fan på er sida av vägen.:fatta!

Galet! Undra om man själv hunnit reagera om någon kommer över på ens sida sådär. Hoppas iaf det inte händer..risken är att man är kokt!!

Och fröken har rätt: Brandmannen bär en ungersktextad jacka.

EDIT: förresten så är ungrare helt dumma i huvudet vad gäller trafiksäkerhet.
Olyckor man sett och hört talas om där är ju fiktion i sverige.
Dessutom är vägarna riktigt kassa på de flesta hållen.

Last edited:
jävla idiot. att handla på detta sätt och ta nån annans liv. skiter fullständigt i om han kör ihjäl sig själv bara. men man tänker att den som mötte honom likagärna kunde varit jag.

Jag har mött både hojar och bilar i min fil, både på Bogan och Bulten. Läskigt när man är newbie och inte har fått bort den där galna reaktionen att bromsa och resa hojen mitt i kurvan...

Kanske värt att tänka på, att det finns ju många nybörjare som gör lite galna grejor i panink-situationer. Den normala svensson responsen på en paniksituation är ju trotts allt att få stopp på saker och ting, något man måste TRÄNA bort.

//Ash

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back