Crusty Niklas of Gärde 1-2

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jovars nu är dom här, vare sig ni säger "äntligen" eller "stick och brinn din film-marodör, jag vill inte se mer filmer från dig, din komprimerade kotte".

SE!
(njut eller spy)

1
[YOUTUBE-ID]xVUi5qtd1Yw[/YOUTUBE-ID]

2
[YOUTUBE-ID]FTvxWWBmwBU[/YOUTUBE-ID]

Hmm, no comment?

Det är bra bjud på dig själv, ploga upp en bana så kanske fler kommer ut som kan försöka sprätta lera.

sista låten i sista filmen, är det smurfarna? känner igen så väl men kan helt enkelt inte placera.

Jag vill se mer air time! Ett litet amatörhopp är väl inte för mycket att be om till del 3? =)

asså jag måste lära mig stegra... hur gör man med en 125:a ? e de samma tekniker med kopplin o så eller ?

sista låten i sista filmen, är det smurfarna? känner igen så väl men kan helt enkelt inte placera.

Trollkarlen Lurifix - Anita Hegerland

On topic: Härliga filmer! Vi verkar ligga på samma nivå du och jag, kul! (sprätta grus) :D Eller iaf det som du visade i filmerna. Fan vad sugen jag blev på att spänna på crossulorna och brassa helvete. Skulle gärna ha tillgång till en liknande plats att köra på. *avis* :tummenupp

asså jag måste lära mig stegra... hur gör man med en 125:a ? e de samma tekniker med kopplin o så eller ?

Lättast med en 125:a är väl av- och på-metoden enligt mitt tycke. Iaf med en 2-takt. Gasa, släpp av lite för att komprimera framdämparen, sedan vrider du på igen och framhjulet ska komma farandes (kan trycka till lite med röven också om du inte lyckas med att bara gasa), var beredd med bakbromsen dock. Glöm inte att behålla armarna raka så du inte börjar luta dig framåt.

Last edited:

Ja det måste jag också lära mig, ska se om jag kan spänna fotbromsen i morron och lära mig använda den.
Jadu, själv ligger jag strax före effektbandet, släpper lite och drar fullt och rycker bakåt. Tänkt på att sitta långt bak på sadeln också och ha raka armar. Det med raka armar lärde jag mig inte förns idag faktiskt, på dom sista försöken.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back