Sulis i Ystad

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Stod på stationen i Ystad idag när Sulis (såg nicket på SH-tröjan) o en till körde förbi på varsin Gixxer.

Blev lite sugen på att springa in på banken o skrika "Ge mig pengar, fort!"
Risken hade väl varit att folk missförstått mig (jag som bara ville ta ett lån) o kastat sig på golvet, när jag stormat in med hojabstinensen lysande som två strålkastare från ögonen... :rolleyes:

Såg grymt härligt ut i alla fall, hoppas ni fick en skön åktur i solen idag! :yoparty

Då var man hemma igen.. Hojen inställd i garaget!! Alltså fy fan va skönt det är att kunna plocka ut hojen och bara köra.. :yoparty

Till Trådskaparen: Antar att du var en av dom som vände sig om på stationen, Lite det som var meningen :tummenupp

Det ska synas och framförallt höras när det kommer en sporthoj :yoparty

Det var jag och Sulis som var ute o körde en sväng ca 10mil blev det :-)

Gött att du jiddrade till dig en försäkring så du kunde hänga med ut :tummenupp
Alltid roligt att köra när man är fler.. Hoppas på fler "varma" och soliga dagar nu i feb!!

Last edited:
Då var man hemma igen.. Hojen inställd i garaget!! Alltså fy fan va skönt det är att kunna plocka ut hojen och bara köra.. :yoparty

Till Trådskaparen: Antar att du var en av dom som vände sig om på stationen, Lite det som var meningen :tummenupp

Det ska synas och framförallt höras när det kommer en sporthoj :yoparty

Gött att du jiddrade till dig en försäkring så du kunde hänga med ut :tummenupp
Alltid roligt att köra när man är fler.. Hoppas på fler "varma" och soliga dagar nu i feb!!
:yoparty :yoparty

Idag vart man sugen med 9 plusgrader o sol, min hoj är så en liten runda imorgon kanske...

Ja snacka om gött väder här nere i söder!
Tänkte jag skulle ut till helgen men lovar dom tyvärr skitväder :mad:

Så sant, så sant. Men en liten tur runt byn bara för att känna på den lite, så liten så att det inte är lönt att ställa på den, menar jag:rolleyes:
jo det gör du rätt i! Man måste ju komma iform nån gång o lära känna sin nya hoj :-)

Sulis har varit aktiv i Ystadtrakten idag igen.. även när man kör själv så är det sjukt roligt! :tuttar

hur går det för dig då? fan ta dig om du lär dig wheela innan mig :mad:
:pannkyss

Dår får du nog ta och ställa på hojen och hänga med ut.. Drog förbi en Vit Audi (modell skitny) i stan på slangen!! Bara hör av dig så kör vi.. :D

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd