Någon som har handlat här?

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date

Snowman89

Guest
Vet inte om den här tråden hamnade rätt, så flytta den gärna till en bättre plats om ni vill:P
Såg att dom har mycket cyklar och bra priser. Nån som har någon erfarenhet av dom?
http://www.markjenningsab.se/

Vad är det för nackdel med en engelskimporterad motorcykel igentligen? I dagens läge, vad är det generellt sätt för nackdel med en importcykel överhuvud taget?

Enda jag tänker på som så är hel/halvljus är monterat för ett land med vänstertrafik. Så om detta ej är åtgärdat kan måhända inte ljusbilden vara optimal.

Har haft en cbr från canada en gång i tiden, det där med miles på mätaren vänjer man sig vid, men avspeglar sig kanske lite i försäljningspris. Byta mätare på skroten kanske ? Ny lampinsats därifrån också ?

Enda jag tänker på som så är hel/halvljus är monterat för ett land med vänstertrafik. Så om detta ej är åtgärdat kan måhända inte ljusbilden vara optimal.

Har haft en cbr från canada en gång i tiden, det där med miles på mätaren vänjer man sig vid, men avspeglar sig kanske lite i försäljningspris. Byta mätare på skroten kanske ? Ny lampinsats därifrån också ?

men om den blivit regbesiktad i sverige så borde bilprovningen anmärkt ljusbilden eller?

är det inte bara höjdled de anmärker på, och inte spridning ?

*gissar vilt*

har hört någon nämna tidigare att det varit problem med importcyklar från england med detta, men kan inte placera varifrån och när.

Hej
Jag har bekanta som har handlat av Mark. Då har det rört sig om däck till 4x4 bilar (Land Rover) och har har varit bra och billig.

Jag med flera har handlat MC-däck av honom. Bra priser och trevlig kille. Han verkar vara en bra kille att handla med. Dock är det engelska som gäller när du skall prata med honom.

/B

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...