Galna idioter

ausson

Riktiga män dricker koncentrerad saft.
Gick med
25 Jul 2007
Hoj
Husa 02 650/Husa 04 650 motarder
Ja filmen talar för sig själv,de var iallafall mitt tycke om dem.
[YOUTUBE-ID]Xu-gcC74X30[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
Underhållning ju. :D

Jo det ligger nåt i vad du säger....jag instämmer...!

man kan ju undra hur långt dom tänker... dom har nog aldrig kört omkull utan skydd. då lär man sig har jag hört från säker källa:gnissla

Hade de bara klätt på sig lite mer så hade de vart okej,men de är bara dumt att göra så.Vet inte om de är sadistiskt att tycka om att se hojåkare som kraschar utan skydd, då man fanemig får skylla sig själv.

kan ju fråga tjejen i denna filmen om man borde ha skyddkläder
[YOUTUBE-ID]2yBZGUfR6_o[/YOUTUBE-ID]

Åk gärna utan skinnställ o hjälm!! Dom som nämner att man bör ha det skiter nog i om du har det eller ej, d e ju inte dom som får ap ont när du klotar exempelvis.. Se istället tjatet som ett tips från folk som vet hur det känns o plocka sten med pincett i goa bränniga köttsår.... :tummenupp

Jag har själv kört vält utan skyddskläder. i 30km/h. Hade vart och kört bana i över 6 timmar här i Norge. Hade inte bilen hemma så efter körningen drog jag hem, drack vatten och tog bara på mig en tjocktröja och jeans å körde ner till pizzerian. På väg hem, trött som helvete, märkte jag inte att en kärring sket i sin stopplikt. Där låg jag, gled väl 15 meter med hojen. skrapade upp ben, röv, armar, sämst av allt, slog i armbågen i trottoaren så jag fick sy.

Idioten som sydde mig tog inte ur all sten, man ser fortfarande spår av sten och asfalt i mina ärr då jag fick sy 6 stygn i armbågen. Att köra utan skyddsutrustning är ett jävligt omoget och opassat tänkande. Oavsett hur fri man vill vara.

Och jag har loopat med motarden i 70km/h i samma mundering som dig och fick bara lite ont i foten. Så man kan klara sig bra.

Då har du inet klarat dig bra, då har du haft en jävla tur. i 70, med jeans och vanlig tröja? Låter lite väl osanolikt att du fick lite ont i foten där

jag hade 30, gled lite på asfalt och skrapade upp halva kroppen. Ungefär så det brukar se ut om man bara har jeans som täcker upp.... kryddmästarn

Några idioter till.

Några galna idioter samlade..

[YOUTUBE-ID]qtsqr9v70Lc[/YOUTUBE-ID]
:va

Jag syftade mest på mc åkarna och...He! He! han dykaren som fastnade i båten...:dummer

Då har du inet klarat dig bra, då har du haft en jävla tur. i 70, med jeans och vanlig tröja? Låter lite väl osanolikt att du fick lite ont i foten där

jag hade 30, gled lite på asfalt och skrapade upp halva kroppen. Ungefär så det brukar se ut om man bara har jeans som täcker upp.... kryddmästarn

Tur ja, men jag har kört mycket utan skinnställ och vurpat flera gånger. Visst jag jag fått en del elaka sår men inget som inte räkt att tvätta med vatten och tvål.

Du som tränat kampsprt vet väl att man kan landa/rulla mer än vad många tror.

Jag har själv kört vält utan skyddskläder. i 30km/h. Hade vart och kört bana i över 6 timmar här i Norge. Hade inte bilen hemma så efter körningen drog jag hem, drack vatten och tog bara på mig en tjocktröja och jeans å körde ner till pizzerian. På väg hem, trött som helvete, märkte jag inte att en kärring sket i sin stopplikt. Där låg jag, gled väl 15 meter med hojen. skrapade upp ben, röv, armar, sämst av allt, slog i armbågen i trottoaren så jag fick sy.

Idioten som sydde mig tog inte ur all sten, man ser fortfarande spår av sten och asfalt i mina ärr då jag fick sy 6 stygn i armbågen. Att köra utan skyddsutrustning är ett jävligt omoget och opassat tänkande. Oavsett hur fri man vill vara.

Jag har gått omkull efter ett framhjulssläpp, med jeans och tröja. Fick ett litet skrapmärke på ena knät samt lite "slipat" i handflatorna efter jag höll balansen med händerna mot asfalten...

Har även gått omkull med skinställ, i ca 30km/h. Då skadade jag mig troligen mest på skydden! Skyddet som sitter utanför knäskålen gick kanten in i låret...

Att klanka ner på andra som inte använder sk skydd är så löjligt!
Alla människor har ett eget val, RESPEKTERA DET!

Hur många av er reagerar när det kommer en kille/tjej på moppe UTAN skinställ, stövlar, ryggskydd, handskar?

Hur många reagerar när det kommer en cyklist UTAN skinställ, stövlar, ryggskydd, handskar OCH hjälm?

Chansen att det ska hända samma sak med dessa trafikanter är lika stor som med vbg_snake´s incident!!!

Last edited:
Min bror hade en fantastisk tur.
Som fjunig yngling åkte han CB125a.
Denna var för trött vid längre turer med "de stora grabbarna".
Fick bli passagerare på en Z900.
Heterosexuella män håller inte om varandra i onödan.
Dito tonåringar gör det inte: PUNGT.
Utanför Göteborg gjorde en bil en omkörning framför utan att se Z900an.
Föraren nöp till bromsen, hittade en lucka, slog på gas.
Brodern ramlade av.
i 130.
I jeans.
På vältrafikerad väg.

Landade på röven, åkte kana på röven och hälarna tills det stannade i diket.

Skador?
Slitna träskor och en nedsmärglad plånbok.
Inget fysiskt.

Tror knappt på det själv.
Hade han fått balansen lite åt andra sidan, så haded han antagligen slipat ner arselet långt in på höftbenet.

Tänkte säga något opassande om andra kulturer men jag avhåller mig - Vuxenpoäng!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back