Har aldrig tidigare haft detta problem,och har ändå haft endel tvåtackts hojar som rykt på en hel del.
Duccen jag hade innan luktade aldrig,körde även med passagerare ofta.Inga problem alls, känns även som KTM:s avgaser luktar mer över huvud taget sämre förbränning kanske.
Har bara hunit köra med hojen ett par gånger,och då jag hade ryggsäcken märkte jag det tydligast. Får kanske skaffa tankväska eller ha ryggan på magen i stället.
Kan vara att du har köpit fel hoj

B-King i all ära, men den väger fläsk. Fast alla de hästarna kommer nog att göra den lite svårhanterlig kanske?
Man vinner säkert 0.0005 nm vid 5000 varv, men skiten behöver likt förbannat fortfarande varvas, fast skillnaden då är att det inte händer något däruppe alls. Det som jag önskar en variant RC8 motorn skulle tillföra just Superduken är just den dära extra varvilligheten. Mer krut på topp skulle inte skada, annars är jag sketa nöjd med hur det ser upp på låga och mellan varv. Det får gärna finnas en balans på effekten. Skulle aldrig ge upp hanterligheten Superduken erbjuder för mera effekt.