Ekerholm
Guest
riktigt snygga hojar... t 509 vilket byyge... det rinner från min mun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gör alla som jag och väntar in i det sista med att sätta igång på allvar![]()
In med mera bilder på era byggen![]()

men va fan.. de går väl ändå Gör alla som jag och väntar in i det sista med att sätta igång på allvar![]()
In med mera bilder på era byggen![]()

Lite bygg uppdatering!
Håller på att lacka en del grejer.
Gaffelben,övre undre krona,tanken,bakkåpan,framskärm,grenrör
nytt framdäck ska på plus fälgtejp
håller o pular lite med elsystemet.
så här ser det ut för tillfället![]()

fotpinne plattorna satt på när ja köpte den och kommer ha kvar dom. är inte fotpinnarna ganska långt bak på dem orginal?
QUOTE]
Hm, inte svarat på frågan, ser jag. Förmodligen beroende på högfärd. (Missat).
Till frågan;
Nej, de sitter inte speciellt långt bak om du har original plattor. Provade själv att köra med Raaskpinnar varpå, (vilket man inte trodde var möjligt), vinglandet ökade ytterligare. Inget att rekommendera enligt mitt sätt att se på det. Handlar det bara om stuket så är det ju bara att köra.
Jag tycker fö i stort sett alla pinnar sitter för långt fram original, men det beror nog mer på min kroppsbyggnad.
Det där är väl ingen CB-tank, eller?
Hur går det fresten'?
fotpinne plattorna satt på när ja köpte den och kommer ha kvar dom. är inte fotpinnarna ganska långt bak på dem orginal?
QUOTE]
Hm, inte svarat på frågan, ser jag. Förmodligen beroende på högfärd. (Missat).
Till frågan;
Nej, de sitter inte speciellt långt bak om du har original plattor. Provade själv att köra med Raaskpinnar varpå, (vilket man inte trodde var möjligt), vinglandet ökade ytterligare. Inget att rekommendera enligt mitt sätt att se på det. Handlar det bara om stuket så är det ju bara att köra.
Jag tycker fö i stort sett alla pinnar sitter för långt fram original, men det beror nog mer på min kroppsbyggnad.
Det där är väl ingen CB-tank, eller?
Hur går det fresten'?
gör inget.
okej, jo det är mest för stukets skull de sitter där.
nä tanken är inte från en CB, det är från en Kawa Gpz900. ägaren innan mig bytte tank, sadel, och sadelkåpor.
jo det går väl sakta med säkert framåt.
ramen är svetsad och boxad,
det ja har kvar än är, bygga till en liten sadel mellan tank och sadeln. fixa elsystemet och byta ringar och packningar i motorn.
byta en bromsslang, fixa till reglagen på styret,
samt slipa ner tank och all plast och lacka.
har lite nya bilder då framlapa och kåpor sitter på som de ska.
ska försöka få upp lite bilder antingen ikväll eller i morgon.
mvh andreas
vectra_andy, det börjar ju se riktigt trevligt ut![]()
Ja grabbar, nu har jag änligen fått tummen ur och börjat riva lite i skrothögen![]()
Började med att rensa fronten och provmontera nya styrkronan med tillhörande styre...och ja handtagen skall bytas ut!
det var på tiden, trodde snart en pormask skulle axa om dig !![]()
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |