Scuba diver
Dansken ......
I Pattaya fans de alla möjliga sporthojar att hyra även nyare!
Det finns på alle turiststeder i Thailand, inte bara pattaya.
Der finns masser av '07 modeller som kan hyras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I Pattaya fans de alla möjliga sporthojar att hyra även nyare!
Japp där har du fel,man kunde hyra honda cbr 900 när jag va där ialf![]()
Jeg har boet 2 år i Thailand![]()
TrevligtEngelsklarare, dykinstruktor eller bara laaang semester?
I slutet och till vänster på den gatan så hittar man ett ställe som hyr ut kawasaki 250 minimotarder som är jäkligt roliga. kostar 300 baht per dygn.
Samma ställe svetsar även coola Alien och rovdjuret statyer av skrot
Jag har inte varit där, men skulle åka dit så skulle jag nog inte våga köpa något mera mc-relaterat än möjligtvis en t-shirt.![]()
Rent allmänt så kan man säga som så att u-länder inte tar det där med skyddsutrustning på lika stort allvar som vi i västvärlden. Till och med amerikanarna är säkerhetsmedvetna i jämförelse.
Dessutom så är stora hojar ganska ovanligt trots att det finns många motordrivna tvåhjulingar i sydost-asien. Upp till ca 250cc är det vanligast förekommande. Kanske att det finns några något större hojar, men sporthojar på kring litern i slagvolym är det tunnsått med. Så om man har en större hoj än en Honda Cub så ska man inte vara så säker på att det går att få tag på några häftiga delar heller.
Mycket tro och inget veta......... allt finns att köpa men om man tjänar något på det är en annan sak.
Hello här är lite fakta å länkar om båge i thailand har lite kontakter där som jag köper grejer å servar hos...
Jojo det finns många sport hojar där själv åker jag båge där aa helt underbar så långa raksträcker ögat kan nå å då menar jag det lååånga..
Det finns mycket butiker där (om vet dar man ska leta) å dom flesta seriösa affärer köper in alla sina grejer från japan å du får ha så många cc du vill på bågen.
Är du efter en motorcyckel där så är priserna dessamma som här i sverige ungefär....second hand yamaha R1 98-01 kan du få för ca 170,000 till 240,000 baht men har offtast gått långt å om man skulle köpa en motorcyckel å tycker miltalen på bågen är mycket så får man tänka på att det är motorcyckel vänligt väder året om.
Titta in på den här sidan www.devil-bike.com om du har båge i thailand å vill träffa andra skulle vara kul att träffa andra svenskar där.. Det är träff varja söndag.
Själv ska jag dit i sommar å åka båge.. har själv en R1 2004 i thailand...ha det bra hej hej om ni vill veta om nått mer så är det bara å fråga.
Jo föresten om ni vill räkna ut hur vad delarana eller motorcyckeln kostar så är 1 krona ca 4.9 baht
www.devil-bike.com
http://www.redbaronbkk.com/
http://www.asiabikes.com/info.htm
http://www.tpmotorcycle.com/default.htm
tjena, när jag var där nu i vinter så insåg jag hur billigt allt var och blev fundersam på vad en utombordsmotor till båten skulle kosta lätt beggad där nere?? Nån som vet var man kan kolla efter sånt ( på nätet helst då eftersom att jag inte ska tillbaka förrens nästa vinter )
- Koh Lanta
Nu fanns det vägar på Koh Lanta va? När jag var där -03 fick man sladda omkring på lera och bli utskrattad av Thai.
Undrar hur ofta de får serva sina motorfordon och byta filter och så...
soppan som de pumpa upp från faten så ju helt för jäklig ut.![]()
Tanka gör man på macken![]()
Mopederna är ändo döda när det ska servas.![]()
Gissa hur många trafikolykor det är om dagen?![]()
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |