TommyGun
Ny medlem
Vår Kompis
Vi är kattvakt till i höst åt denna katt.
Den är mycket gosig och snäll
Vi är kattvakt till i höst åt denna katt.
Den är mycket gosig och snäll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, såklart han kommer gilla att åka hoj
Antar att mr. Easy Rider är med på bilden, är det en av dom svarta eller brüna?
Här kommer en liten bild på min nu 1åriga staff
Riktigt stilren!Här kommer en liten bild på min nu 1åriga staff
Åh är det dags nu?
Amstaff va det va?Hur får du det att funka med jobbet och plugget?
... men det får bli hunddagis eller hundvakt några dagar i veckan sedan när damen är tillräckligt gammal om han tycker att han blir för låst av "min" hund. Här kommer en liten bild på min nu 1åriga staff
Snaaaaart.Nästa helg.
Bulldogen pallar långa pass ensamma så det är inget du behöver vara orolig för.
Grym hund som iaf jag gillar very fucking mutch
Edit: Btw från vilken uppfödare/farm kommer din valp?![]()
Kul! Jag har aldrig haft den äran att träffa en Ambull, bara sett på bild. Stiliga är de. Vilken av dem är din?
Jag kan förstå dig helt och hållet!Skönt att höra från mer än ett håll!
Jag har hängt med valpens föräldrar på egen hand i stort sett ett helt dygn och mer sansade hundar (inomhus iaf...) får man leta efter.
Jag har också fallit som en fura för rasen, och ffa för Block och Lera, precis min typ av hund.
. Fick precis höra att det kommer bli mer kattungar från samma ställe där vi hämtade både Rozzi och Hamilton, nu är det bara att vänta på "lillkillen med vita tassar".Såhär roligt kan det bli när man överraskar katten...
![]()
Blocky Bulldogs Princess Cutie Swirlypop (My little pony tema på kullen; ironin är inte död...)
Inget fel på dom övriga heller men jag gillar personligen när hunden ser slimmad ut framför lite överviktig.
Den sötnosen hoppas jag få träffa när hon blir lite större
Det inte bara ser snyggare ut, hunden mår så mycket bättre dessutomHundar ska vara agila, starka och tåliga, inga fetton!
![]()

Hankatt= Raga.
Stämmer med smidigheten tycker jag.
Eller Norton - The unaproachabel.
Föds höstkatter generellt med tätare päls än vårkatterna?Nja.. Fick en snilleblixt o kommer att kalla den nya officielt som Lillstrumpa med tanke på att han blir lillebror och har, förhoppningsvis, vita tassar.
Ang "se hur mycket hår som kom från sally"-tråden....så har "ulltotten" blivit av med "babypälsen". Trodde aldrig han skulle bli så lik Rozzi med tanke på att han hade betydligt längre och "spretigare" teckning som liten.
Föds höstkatter generellt med tätare päls än vårkatterna?
Inte kattlik nog?
)Nursey skrev:verkar som att jag kan få stöd. Jobbar dessutom i samma hus som jag bor..och jag jobbar deltid (för det mesta) plus att jag kommer kunna ha med mig voffisen till jobbet..oftast iallfall.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |