bomber magazine

• Thread starter Thread starter Ak
  • Start date Start date
jag fick höra vecka åtta från min lokala återförsäljare men det ska man nog ta med en nypa salt i och med att han inte var helt säker så... men det är iallafall det enda jag har att gå på:)

jag fick höra vecka åtta från min lokala återförsäljare men det ska man nog ta med en nypa salt i och med att han inte var helt säker så... men det är iallafall det enda jag har att gå på:)

Burnout på er.

Nummer två ligger i tryck och kommer finnas i folks brevlådor samt i handeln vecka 8 respektive vecka 9.

Den kommer att se lite annorlunda ut...

Angående Bomberrelaterade frågor kan jag hänvisa till Bomber Magazines forumdel längre ner i forumlistan:tummenupp

Kör hårt!

Mvh
Mange

Burnout på er.

Nummer två ligger i tryck och kommer finnas i folks brevlådor samt i handeln vecka 8 respektive vecka 9.

Den kommer att se lite annorlunda ut...

Angående Bomberrelaterade frågor kan jag hänvisa till Bomber Magazines forumdel längre ner i forumlistan:tummenupp

Kör hårt!

Mvh
Mange

woho, jag hade rätt:yoparty
btw, nu när vi ändå har bomberfolk här: var det schnebergers (tror han kallar sig så va?:va ) hojprojekt som var med i nummer ett?

Nummret kommer ut så fort hon fort upp trosorna.......
ang obehaglig site reklam, disskusion

btw, nu när vi ändå har bomberfolk här: var det schnebergers (tror han kallar sig så va?:va ) hojprojekt som var med i nummer ett?

Ja det stämmer! Tyvärr har han varit upptagen med annat, bl. a. en välförtjänt semester, så det kommer inte bli något till nästa nummer. Men jag kan redan nu glädja er med att till nummer 3 2008 så är han tillbaka :yoparty med projekt Exodus! :tummenupp

Ja det stämmer! Tyvärr har han varit upptagen med annat, bl. a. en välförtjänt semester, så det kommer inte bli något till nästa nummer. Men jag kan redan nu glädja er med att till nummer 3 2008 så är han tillbaka :yoparty med projekt Exodus! :tummenupp

tyckte väl att jag kände igen namnet ja:yoparty

Min hoj var med i nr. 6 -2007!! :yoparty

(För övrigt till salu)

Min hoj var med i nr. 6 -2007!! :yoparty

(För övrigt till salu)

min ska eventuellt vara med i nåt framtida nummer:yoparty kanske... nån gång... när den är klar... möjligen...:rolleyes:

Om den ska vara med? Jaaa, det hänger på dig;)
Kör hårt!
/Mange

jag jobbar på det:tummenupp har ju börjat polera aluminium nu så innan jag är klar med gafflarna kan jag inte montera dem och innan de är monterade blir det svårt att testmontera bakcuts och bygga undertail och sådär... men framåt går det:yoparty vi får väl se vad som händer i framtiden;)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!