Sporthojs festen

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
När Var och Hur brukar Sporthoj.se´s fest vara?
Sökte tråd men hittade runt 200 så orkade inte leta igenom alla.

Dem närmast förestående är på Hardrock Cafe i Sthlm den 1/3...Den förra på HRC var i december och var JÄVLIGT lyckad. Besök rekomenderas!:tummenupp

Dem närmast förestående är på Hardrock Cafe i Sthlm den 1/3...Den förra på HRC var i december och var JÄVLIGT lyckad. Besök rekomenderas!:tummenupp

Visst brukar det vara en stor träff sommartid också?

jättedumt faktiskt..................

Jaa, folk har ju faktiskt tagit upp att det är Hoj-x tidigare när det diskuterats datum. Så att lägga ett "stort" event när det redan finns ett större hojevent samma datum är ju inte det bästa om man vill ha mycket folk. Sen försöka skyla över det med att det ändå bara är fransfolk som åker på Hoj-x handlar ju bara om okunnighet. Det är som att säga att det bara är HD-nissar på Lelleträffen. :rolleyes:

När har Bukefalos sin årliga fest?
Åker dom på häst-X?

Jag skiter fullständigt i när SH har fest, där finns ändå inget :ligga, ge mig en fest full av hästtjejer (och en handfull nerdiga killar) så vore det väl själva fan om inte t.o.m jag skulle få :ligga

Ja, jag är lite sur för att alla SH fester är där nere i dom ocentrala delarna..

Ja, och jag är åt helsefyr för långt ner. Vi får ha filialfester i landet och sedan skicka en sammanfattning av festen till en central enhet som i sin tur granskar och bedömmer nöjesgraden på de olika evenemangen. Äh, jag drar till Köpenhamn istället :tummenupp

När har Bukefalos sin årliga fest?
Åker dom på häst-X?

Jag skiter fullständigt i när SH har fest, där finns ändå inget :ligga, ge mig en fest full av hästtjejer (och en handfull nerdiga killar) så vore det väl själva fan om inte t.o.m jag skulle få :ligga

Ja, jag är lite sur för att alla SH fester är där nere i dom ocentrala delarna..

Gör ett liggtest :tummenupp

Original sporthojsfesten sker sommartid i Örebro. Tror den blev inställd i somras pga för lite intresserade. Förhoppningsvis blir den av i sommar & blir lika kul som den var då jag var på den sista :)

Sen finns det en fest som är i Sthlm den 8 mars som det verkar nu. Det är dock ingen renodlat hojfest, utan hälften av besökarna är helt "vanliga" människor. Sist såg jag ett gäng med turbaner. Får inte riktigt känslan av att de var några sporthojsåkare. Ev halkade de in på en räkmacka :D

Original sporthojsfesten sker sommartid i Örebro. Tror den blev inställd i somras pga för lite intresserade. Förhoppningsvis blir den av i sommar & blir lika kul som den var då jag var på den sista :)

Sen finns det en fest som är i Sthlm den 8 mars som det verkar nu. Det är dock ingen renodlat hojfest, utan hälften av besökarna är helt "vanliga" människor. Sist såg jag ett gäng med turbaner. Får inte riktigt känslan av att de var några sporthojsåkare. Ev halkade de in på en räkmacka :D

Detta är helt korrekt. Nån annan fest än den i Örebro och kanske den i samband med mc-mässan är ju bara för det lokala folket.

Hoppas på Örebro detta året med så vi kan börna sönder plattorna de skulle byta :lol
Köpte 3 biljetter till 2 som inte dök upp så jag anser mig ha pröjsat min böörnis...

Bifogat

• burnis.jpg
    burnis.jpg
    65 KB · Visningar: 56
Detta är helt korrekt. Nån annan fest än den i Örebro och kanske den i samband med mc-mässan är ju bara för det lokala folket.

Hoppas på Örebro detta året med så vi kan börna sönder plattorna de skulle byta :lol
Köpte 3 biljetter till 2 som inte dök upp så jag anser mig ha pröjsat min böörnis...

Du ser lite bögig ut! Vad jobbar du med?

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back